Brzeziak Opublikowano 29 Października 2017 Opublikowano 29 Października 2017 Siemano, tak się ostatnio zastanawiałem. Od jakiegoś dłuższego czasu mam ori radio Concert I, auto z fabryki wyjechało z ori fisem. I nurtuje mnie pytanie skoro posiadam ori radio to czemu nie wyświetlają mi się na FISie informacje? Tak jakby radio nie było połączone z licznikiem. Ktoś rozkminiał oco chodzi?
Decybell Opublikowano 29 Października 2017 Opublikowano 29 Października 2017 9 minut temu, Brzeziak napisał: Siemano, tak się ostatnio zastanawiałem. Od jakiegoś dłuższego czasu mam ori radio Concert I, auto z fabryki wyjechało z ori fisem. I nurtuje mnie pytanie skoro posiadam ori radio to czemu nie wyświetlają mi się na FISie informacje? Tak jakby radio nie było połączone z licznikiem. Ktoś rozkminiał oco chodzi? A może posiadasz "oriradio" ale nie posiadasz już "orilicznika"? albo ktoś babola w kodowaniu postawił przy jakichś zabawach/kombinacjach.
Brzeziak Opublikowano 29 Października 2017 Autor Opublikowano 29 Października 2017 Licznik to VDO więc raczej to nie jego wina. Co do kodowania to może faktycznie ktoś tam coś mieszał, tego nie mogę wykluczyć. Wiem na pewno że jak montowałem Concerta to w kostce była wypięta linia K. Musiałbym sprawdzić czy idzie to jakoś zakodować. Ma może ktoś jakąś rozpiskę?
Brzeziak Opublikowano 31 Października 2017 Autor Opublikowano 31 Października 2017 Ktoś coś na ten temat podpowie? Jeśli nie pójdzie tego zakodować to będę się wpinał przewodami w instalacje.
Decybell Opublikowano 2 Listopada 2017 Opublikowano 2 Listopada 2017 Tu masz rozpiskę dla Symphony II, sprawdź , może się pokrywa większość (tak sądzę): Po wyreżaniu pełnego komputera pokładowego brakowało mi tylko informacji z Radia wyświetlanego w górnej części FIS'a. Wymieniłem radio na Symphony II + can adapter wiec nadarzyła się okazja do tego moda. Licznik przedliftowy (brak numeracji manualnego zegarka) Radio Symphony II + CAN adapter z funkcją FIS (200zł) Potrzebne nam będą 3 kabelki (50 cm powinno wystarczyć). Od strony licznika wpinamy się w czerwoną kostkę od FIS (20pin). Poniżej rozpiska w które piny się wpiąć. connector, 20-pin 1 -Consumption signal 2 -not used 3 -not used 4 -not used 5 -Ambient temperature 6 -Gear indicator 7 -not used 8 -not used 9 -Coolant level 10 -Hydraulic system pressure 11 -On-board computer - Reset12 -Radio/telephone - Clock 13 -Radio/telephone - Data 14 -On-board computer, left15 -Radio/telephone - Enable 16 -Tail lights/dipped beams 17 -Glow plug relay 18 -On-board computer, right 19 -Brake light 20 -not used Kabelki przeciągamy za konsolą do kieszeni radia. Tam podłączamy je albo bezpośrednio do radia jeśli jest to radio bez CAN albo do adaptera jeśli takowy posiadamy :gwizdanie: Radio (mini ISO zielona) Licznik (kostka 20 PIN czerwona) pin pin 8. Clock 12 -Radio/telephone - Clock 9. Data 13 -Radio/telephone - Data 10. ENA 15 -Radio/telephone - Enable Fajna stronka z rozpiskami poszczególnych radioodtwarzaczy http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj24/studio24/kable/isooem.htm Do radia bądź CAN adaptera wpinamy się taką kostką (zdjęcie) Jeśli chodzi o sprawy manualne to wszystko Uruchamiamy samochód, włączamy radio i cieszymy się RDS'em na FIS Jeżeli jednak komuś nie zadziała, trzeba podpiąć VAG i zmienić kodowanie: 17-Instruments > 7-recode > xx1xx Pozdrawiam
Brzeziak Opublikowano 7 Listopada 2017 Autor Opublikowano 7 Listopada 2017 W dniu 2.11.2017 o 21:28, Decybell napisał: Tu masz rozpiskę dla Symphony II, sprawdź , może się pokrywa większość (tak sądzę): Po wyreżaniu pełnego komputera pokładowego brakowało mi tylko informacji z Radia wyświetlanego w górnej części FIS'a. Wymieniłem radio na Symphony II + can adapter wiec nadarzyła się okazja do tego moda. Licznik przedliftowy (brak numeracji manualnego zegarka) Radio Symphony II + CAN adapter z funkcją FIS (200zł) Potrzebne nam będą 3 kabelki (50 cm powinno wystarczyć). Od strony licznika wpinamy się w czerwoną kostkę od FIS (20pin). Poniżej rozpiska w które piny się wpiąć. connector, 20-pin 1 -Consumption signal 2 -not used 3 -not used 4 -not used 5 -Ambient temperature 6 -Gear indicator 7 -not used 8 -not used 9 -Coolant level 10 -Hydraulic system pressure 11 -On-board computer - Reset12 -Radio/telephone - Clock 13 -Radio/telephone - Data 14 -On-board computer, left15 -Radio/telephone - Enable 16 -Tail lights/dipped beams 17 -Glow plug relay 18 -On-board computer, right 19 -Brake light 20 -not used Kabelki przeciągamy za konsolą do kieszeni radia. Tam podłączamy je albo bezpośrednio do radia jeśli jest to radio bez CAN albo do adaptera jeśli takowy posiadamy :gwizdanie: Radio (mini ISO zielona) Licznik (kostka 20 PIN czerwona) pin pin 8. Clock 12 -Radio/telephone - Clock 9. Data 13 -Radio/telephone - Data 10. ENA 15 -Radio/telephone - Enable Fajna stronka z rozpiskami poszczególnych radioodtwarzaczy http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj24/studio24/kable/isooem.htm Do radia bądź CAN adaptera wpinamy się taką kostką (zdjęcie) Jeśli chodzi o sprawy manualne to wszystko Uruchamiamy samochód, włączamy radio i cieszymy się RDS'em na FIS Jeżeli jednak komuś nie zadziała, trzeba podpiąć VAG i zmienić kodowanie: 17-Instruments > 7-recode > xx1xx Pozdrawiam Mam właśnie taką rozpiskę pod b5, ale dzięki za chęci i pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się