Stochus Posted November 3, 2017 Posted November 3, 2017 (edited) Witam Panowie. Planuje wymianę sprzęgła na te slynne mocniejsze od Sharana i skromny program na początek, ew czy wymiana samego turba od awx ma sens? Proszę o podpowiedzi bardziej doświadczonych:) Edited November 3, 2017 by Stochus
spanky Posted November 3, 2017 Posted November 3, 2017 Sprzeglo od sharana nie pasuje , a z turbo od AWX osiagniesz ~ 160 ps (po programie)
ParasoleK Posted December 3, 2017 Posted December 3, 2017 Podepnę się pod temat :-) czyli kupuje turbo z awx b6 1,9 takie coś ( obecnie mam b7 1,9 brb): http://allegro.pl/turbina-audi-a4-1-9-tdi-b6-130-km-afv-awx-717858-i6094902024.html?bi_s=ads&bi_m=listing%3Adesktop%3Aquery&bi_c=Y2FtcGFpZ24AMzI1OTI4NwAyMzUzMDEA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=8ae0f96e-e471-4405-aa03-10bbd0b223f5 trzeba jeszcze jakieś graty przejściowe typu wąż itd, czy turbo same i mechanik sobie z tym poradzi? Pozdrawiam
DanielMod Posted December 4, 2017 Posted December 4, 2017 Musisz kupić przejściówkę na wąż turbo. Na allegro wpisz przejściówka Awx. Reszta P&P.
golden87 Posted December 4, 2017 Posted December 4, 2017 W dniu 3.11.2017 o 19:25, spanky napisał: Sprzeglo od sharana nie pasuje , a z turbo od AWX osiagniesz ~ 160 ps (po programie) Ale ze do 1.9 czy do 2.0 TDI w ogole czy że on ma 228 a to jest 240mm? Ja nabyłem auto w dość mocnym setupie i własnie poprzedni własciciel mówił ze sprzegło jest z Sharana 1.9 BTB o ile sie nie myle 150 km... W takim razie jaki jest najmocniejszy setup docisku i dwumasu z seryjnych (240mm) (nie mówie o Sachs Performance)? 2.0 TDI BRD? 15 godzin temu, ParasoleK napisał: Podepnę się pod temat :-) czyli kupuje turbo z awx b6 1,9 takie coś ( obecnie mam b7 1,9 brb): http://allegro.pl/turbina-audi-a4-1-9-tdi-b6-130-km-afv-awx-717858-i6094902024.html?bi_s=ads&bi_m=listing%3Adesktop%3Aquery&bi_c=Y2FtcGFpZ24AMzI1OTI4NwAyMzUzMDEA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=8ae0f96e-e471-4405-aa03-10bbd0b223f5 trzeba jeszcze jakieś graty przejściowe typu wąż itd, czy turbo same i mechanik sobie z tym poradzi? Pozdrawiam Wiem ze w przypadku Passatów w słabszych wersjach również zmieniali kolektor z AWX bo ponoć ten od AVB/AJM był mniej wydajny, może warto sprawdzić czy tutaj tez tak jest?
ParasoleK Posted December 4, 2017 Posted December 4, 2017 czyli turbo + taka przejściówka: http://allegro.pl/przejsciowka-redukcja-turbo-awx-asz-afn-1-9tdi-vag-i6832112329.html i można jechać na program?
DanielMod Posted December 4, 2017 Posted December 4, 2017 (edited) Masz rację AJM/AVB miał cieńszy kolektor ssący niż AWX/AVF , w b7 czy to 1.9 BKE/BRB czy 2.0 Tdi 8V jest taki sam gdyż jest nowsza budowa EGR sterowany elektronicznie oraz elektroniczna klapa gasząca i ten osprzęt w w 8 zaworówkach jest taki sam . Tak turbo GT1749VA i przejściówka 38 mm montaż i strojenie i powinno być bezpieczne 160 km . Edited December 4, 2017 by danielstol 1
ParasoleK Posted December 4, 2017 Posted December 4, 2017 (edited) mhm, czyli 38mm musi być? http://allegro.pl/przejsciowka-redukcja-turbo-monolit-1-9tdi-vag-i6989563944.html#thumb/1 Edited December 4, 2017 by ParasoleK
DanielMod Posted December 4, 2017 Posted December 4, 2017 Tak dokładnie robiłem 2 takie zamiany tyle że w jednej siadła BRD z kołem CAHA. Co masz zamiast Dpf? Pusta puszkę czy DP jakieś? :-)
ParasoleK Posted December 6, 2017 Posted December 6, 2017 (edited) Kurczę powiem ci ze nie wiem hehe :-) mechanik ze mnie żaden :-) dpf nie ma ale co tam siedzi to nie wiem :-) .znalazłem na olx cos takiego: cena wydaje sie bardzo atrakcyjna na innych aukcjach turbina z oddaniem własnej 650-800 zł. Tutaj jeśli dobrze rozumiem 350 regeneracja starej lub oddaje stara + 350 zl i mam nowa?: https://www.olx.pl/i2/oferta/turbina-vw-passat-b5-audi-a4-a6-1-9-tdi-130km-awx-turbosprezarka-CID5-IDq1BK7.html#:09ade43e0b Edited December 6, 2017 by ParasoleK
zadzik Posted December 6, 2017 Posted December 6, 2017 Jesli chesz turbo awx po regeneracji zamów tu http://regmot.pl/ Ja brałem chyba z 5 sztuk i wszystkie smigaja 600 zl z wymiana u kuriera ( wysyłkowo) Lepiej doplacic pare stowek a miec pewnosc ze bedzie ok, bo poetem konczy siee tak ze operacje bedziesz powtarzal i nie bedzie tanio. daja 12 miesiecy gwarancji.
ParasoleK Posted December 6, 2017 Posted December 6, 2017 tylko że musiałbym pierwsze zamówić nową, oddać do mechaniora na wymianę i potem ewentualnie starą odesłać bo inaczej tego nie widzę.
zadzik Posted December 7, 2017 Posted December 7, 2017 Zadzwon dogadaj sie. Zawsze mozesz umowic sie z mechanikiem np na srode rano - wyciaga turbo to moze 2 h roboty z przerwa na browara hehe przychodzi nowa w poludnie do Mechanika czy do Ciebie i masz auto w jeden dzien zrobione proste. Przynajmniej wiesz ze bedzie smigac bo z uzywkami to roznie jest.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now