Jump to content
1 1
Raczek3

Instalacja LPG Easyjet?

Recommended Posts

Witam, posiadał ktoś w 2.6 V6 instalacje LPG Easyjet taką jak w linku poniżej?
http://www.zamel.com.pl/pl/subpage/3,sekwencyjny-wtrysk-gazu-easy-jet
Ja kupiłem A4 b5 z taką instalacją i nie działa jak powinna na wolnych obrotach trzęsie a powyżej 3,5tyś obrotów kończy się moc... Na benzynie działa elegancko.
Czytałem że problem tego systemu leży w "Parowniku" który tutaj nie jest razem z reduktorem a jest nim rurka z gazem umieszczona w wężu z płynem chłodzącym i nie ma on odpowiedniej wydajności żeby ogrzać gaz przy tej pojemności silnika.
Trzeba wymieniać całą instalacje czy wystarczy założyć zwykły parownik i normalną listwę wtryskową zostawiając sterownik Easyjet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wymiana parownika na jakiś normalny i dobranie odpowiednich wtryskiwaczy wraz z zestrojeniem tego z tym sterownikiem powinno pomóc, ale jeszcze jest to uzależnione od tego jaki masz wielozawór, dokładniej chodzi mi o to czy przekrój przewodu doprowadzającego gaz do reduktora będzie wystarczający.

Koniec mocy powyżej 3,5 tyś. to raczej wina reduktora, bo już nie wyrabia , a co do nierównej pracy to powodów może być wiele, zła regulacja, zużyta listwa wtryskowa itp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tam nie ma listwy wtryskowej...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli masz mniej rzeczy do sprawdzenia co do nierównej pracy :decayed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie ma listwy,ale są pojedyncze wtryskiwacze gazowe podłączone do rozdzielacza,

i z nim mogą być problemy,nie wiadomo w jakim stanie są też wtryskiwacze,

sam podgrzewacz gazu też jest prawdopodobnie za mało wydajny,do spokojnej jazdy może wystarczy

najlepszym rozwiązanie była by chyba wymiana całego przodu niż wymiana pojedynczych elementów tej egzotyki

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, darko napisał:

nie ma listwy,ale są pojedyncze wtryskiwacze gazowe podłączone do rozdzielacza,

i z nim mogą być problemy,nie wiadomo w jakim stanie są też wtryskiwacze,

sam podgrzewacz gazu też jest prawdopodobnie za mało wydajny,do spokojnej jazdy może wystarczy

najlepszym rozwiązanie była by chyba wymiana całego przodu niż wymiana pojedynczych elementów tej egzotyki

 

Rozmawiałem dziś z gazownikiem, potwierdził, żeby instalacja była niezawodna trzeba zmienić wszystko oprócz butli i przełącznika b/g...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
1 1

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...