Skocz do zawartości

Raczek3

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Raczek3

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Okolice Kazimierza Dolnego

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    2.6 V6
  • Kod silnika
    ABC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Raczek3

0

Reputacja

  1. Witam, zna ktoś przełożenia (główne i poszczególnych biegów) skrzyni CXY i skrzyni AKL?
  2. Witam, do niedawna posiadałem B5 w Sedanie z silnikiem 2.6 w manualu w ośce... Ale niestety jak to w życiu bywa trochę się roztrzaskała buda i muszę poszukać innego Auta. Wybór padł na A6 C5 również w sedanie i również z V6 2.4 lub 2.8 w benzynie. A4 może zostać w moim posiadaniu i tu moje pytanie... Czy dużo elementów z zawieszenia, oraz hamulców i co ogólnie z B5 podejdzie do C5?
  3. Raczek3

    Instalacja LPG Easyjet?

    Rozmawiałem dziś z gazownikiem, potwierdził, żeby instalacja była niezawodna trzeba zmienić wszystko oprócz butli i przełącznika b/g...
  4. Raczek3

    Instalacja LPG Easyjet?

    Tam nie ma listwy wtryskowej...
  5. Raczek3

    Instalacja LPG Easyjet?

    Witam, posiadał ktoś w 2.6 V6 instalacje LPG Easyjet taką jak w linku poniżej? http://www.zamel.com.pl/pl/subpage/3,sekwencyjny-wtrysk-gazu-easy-jet Ja kupiłem A4 b5 z taką instalacją i nie działa jak powinna na wolnych obrotach trzęsie a powyżej 3,5tyś obrotów kończy się moc... Na benzynie działa elegancko. Czytałem że problem tego systemu leży w "Parowniku" który tutaj nie jest razem z reduktorem a jest nim rurka z gazem umieszczona w wężu z płynem chłodzącym i nie ma on odpowiedniej wydajności żeby ogrzać gaz przy tej pojemności silnika. Trzeba wymieniać całą instalacje czy wystarczy założyć zwykły parownik i normalną listwę wtryskową zostawiając sterownik Easyjet?
  6. Witam, stałem się posiadaczem Audi A4 b5 2.6 V6 150KM 95r. w Manualu. Przyśpieszając z wolnych obrotów drży cały samochód i słychać stukanie z okolic sprzęgła. Gdy samochód się rozpędzi a silnik wkręci na około 3tyś. Obrotów, objawy ustępują. Moje podejrzenie leży w kole dwumasowym ktore już pewnie niedomaga. Czy ktoś z Was wymieniał dwumas na sztywne koło zamachowe? Jeśli tak to czy docisk oraz tarcza sprzęgłowa pasuje z dwumasy na sztywne koło. Oraz jaki zestaw polecacie zakupić. Pozdrawiam
  7. Witam wszystkich, tydzień temu zmieniłem Audi 80 b3 2.0 na A4 b5 2.6 V6 z powodu tego że pewien Pan skasował mi ją kompletnie uderzając w mój tył...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...