hower Opublikowano 14 Listopada 2017 Opublikowano 14 Listopada 2017 Witajcie. Od kilku dni mam problem który polega na tym że po wciśnięciu pedału gazu całe auto zaczyna mocno wibrowac. Pojawia się to przy prędkościach powyżej 70 km/h. Wibracje ustają natychmiast gdy puszczę pedał gazu. Zjawisko to nie występuje ciągle, wczoraj przy trasie 300 km problem pojawił się po przejechaniu 250 km. Proszę o pomoc co może powodować te wibracje. Z góry dziękuję!
Kamil Pawlak Opublikowano 16 Listopada 2017 Opublikowano 16 Listopada 2017 Witam Ja zmagałem się z problemem podobnym do Twojego dosyć duży okres czasu. w moim przypadku była to były półosie, bo założyłem nowy wewnętrzny przegub(zamiennik) a jak się okazało półoś musi mieć tylko orginalna część bo w innym przypadku pojawiaj sie wibracje, lepiej już kupic wtedy używkę.. Jeżeli masz wibracje nadwozia musisz sprawdzić najpierw najprostsze rzeczy typu wyważone koła, przeguby, półosie, a także poduchy silnika... ale akurat z tym problemem zmaga się dość dużo osób i każdy musi szukać problemu wobec swoich 4 kółek..
muunv Opublikowano 16 Listopada 2017 Opublikowano 16 Listopada 2017 Jak pisze kolga wyzej zacznij od najbardziej oczywistych rzeczy aczkolwiek ja bym pominal kola i przeszedl do przegubow i polosi. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
GOLI Opublikowano 16 Listopada 2017 Opublikowano 16 Listopada 2017 Miałem to samo, u mnie winowajcą okazała się lewa,przednia półoś,a konkretnie przegub wewnętrzny. Na szczęście miałem na niej numer części i okazało się że pasuje z B7 2,0 tdi. Zmieniłem całą półoś i po problemie. Przegubów w zamienniku ,tak jak przedmówcy,nie polecam,większość zamontowanych przeze mnie,poszło do reklamacji/zwrotu. Osobiście,szukał bym półosi z automatu bo mniej skatowane i zmieniał sam wewnętrzny,no chyba,że podejdzie cała...
hower Opublikowano 16 Listopada 2017 Autor Opublikowano 16 Listopada 2017 Dziękuję Wam za podpowiedzi. Napiszę jak tylko uporam się z problemem. Pozdro
hower Opublikowano 4 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2017 Witajcie! Problem rozwiązany. Przyczyna przegub wewnętrzny od strony kierowcy. Po zdjęciu koła i poruszaniu półosią wyczuwalne były duże luzy. Wibracje w trakcie przyspieszania ustały dodatkowo znacznie zmniejszyło się drganie podczas postoju na trybie D skrzyni automatycznej. Pozdro!
muunv Opublikowano 5 Grudnia 2017 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Witajcie! Problem rozwiązany. Przyczyna przegub wewnętrzny od strony kierowcy. Po zdjęciu koła i poruszaniu półosią wyczuwalne były duże luzy. Czyli tak jak sugerowalem Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się