Sebastian97 Posted November 14, 2017 Posted November 14, 2017 Witam z góry przepraszam jeśli temat już był ale szukałem i nie było z objawamai takimi jak moje . Posiadam audi a4 b6 1.9 tdi 130 koni , z 2004 r , ostatnio gdy postała dwa dni i odpaliłem ja , ruszając z 1 zatelepalo cała buda , ujechae dwa km i potem cisza , pedał sprzęgła nie trzęsie się nic na Nim nie czuć , odstawiłem ja na wieczór z rana ruszyła ładnie płynnie , lecz gdy wcisnąłem sprzęgło na zimnym. Silniku słychać delikatne dudnienie , ale tez na zimnym tylko , jak się rozgrzeje wszystko chodzi okej , mogą to być pocZatki dwumasa ? Jeden mechanik powiedział mi ze któraś świeca albo wtrysk . Jeśli dwumasa , to narazie jeździć i jak padnie to wymienić czy od razu , i jakie koszta mnie czekają ?
michcio1985 Posted November 14, 2017 Posted November 14, 2017 Raczej dwumas. Wtrysk wykluczysz na vagu.Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Sebastian97 Posted November 14, 2017 Author Posted November 14, 2017 Czytalem duzo ze mozna wymieniac sam dwumas , szukalem jakie to koszta lecz wszedzie sa napisane ceny dawne nie terazniejsze , moze ktos napisac na jaki dwumas najelpiej i ile to moze kosztowac zeby sie nie naciąc ?
piotrsob1 Posted November 14, 2017 Posted November 14, 2017 52 minuty temu, Sebastian97 napisał: Witam z góry przepraszam jeśli temat już był ale szukałem i nie było z objawamai takimi jak moje . Posiadam audi a4 b6 1.9 tdi 130 koni , z 2004 r , ostatnio gdy postała dwa dni i odpaliłem ja , ruszając z 1 zatelepalo cała buda , ujechae dwa km i potem cisza , pedał sprzęgła nie trzęsie się nic na Nim nie czuć , odstawiłem ja na wieczór z rana ruszyła ładnie płynnie , lecz gdy wcisnąłem sprzęgło na zimnym. Silniku słychać delikatne dudnienie , ale tez na zimnym tylko , jak się rozgrzeje wszystko chodzi okej , mogą to być pocZatki dwumasa ? Jeden mechanik powiedział mi ze któraś świeca albo wtrysk . Jeśli dwumasa , to narazie jeździć i jak padnie to wymienić czy od razu , i jakie koszta mnie czekają ? Jedna jaskółka wiosny nie czyni Pojeździj normalnie autem jeszcze dłuższy czas i dokładnie obserwuj niepokojące objawy , dopiero jak się będą systematycznie pojawiać to będzie powód do niepokoju. Wtedy dokładnie je opisz i dopiero będziemy myśleć co jest do roboty w aucie
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now