rafalinsky1906 Posted November 15, 2017 Posted November 15, 2017 Cześć, odkąd zaczeły się zimniejsze dni (temperatury koło 0'C) po odpaleniu i wbiciu wstecznego auto bardzo długo "myśli" i zanim zareaguje na wciśnięty gaz, gdy sie doda ciutke za dużo gazu to jest takie mocniejsze szarpnięcie, dlatego jak zostawiam auto na noc to muszę ustawiać się przodem do wyjazdu... Jednakże dzisiaj zauważyłem, że po ruszeniu do przodu i podjechaniu do skrzyżowania koło domu oraz zatrzymaniu się do "zera" chcąc się włączyć do ruchu auto także dość długo reagowało i ledwo ruszyło. Jakiś minimalny wyciek mam ze skrzyni, widać pod spodem na kanale. Dodam, że auto po ruszeniu jak chwile poszarpie później "jedzie" idealnie. Na ciepłym skrzynia świetnie zmienia biegi. Olej zmieniany ok.40tysiecy temu. Macie jakieś pomysły? Wiem, że koszty mogą być kolosalne? Może to kwestia uszczelnienia skrzyni i zmiany oleju? Orientujecie się gdzie w Krakowie lub okolicach znajdę serwis, który wymieni olej i przy okazji zlikwiduje wyciek? Skrzynia prawdopodobnie to multitronic. A4 B6 1.8T BFB 2002r. Nie mam trybu "sport".
rafalinsky1906 Posted January 16, 2018 Author Posted January 16, 2018 Dziwne, bo samo przeszło. Chyba za mało używałem wstecznego biegu:) Będę za pare tysięcy zmieniać olej, zobaczę jak po wymianie oleju. Nie wiem tylko czy powinno się wymieniać dynamicznie czy normalnie spuścić na zimnym? Krążą różne opinie i mam mętlik...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now