creative86 Opublikowano 17 Listopada 2017 Opublikowano 17 Listopada 2017 Witam wszystkich forumowiczów posiadam Audi A4 B7 2.0T BWA wersja USA.Od jakiegoś czasu borykamy się z problemem odpowietrzenia zbiornika paliwa.Auto jest po wymianie świec zapłonowych wszystkich filtrów,Odmy i zaworu EVAP.W czasie jazdy mam niepokojący,objaw jadąc ze stałą prędkością faluja obroty.Ostatnio po wizycie na stacji benzynowej auto nie chciało,odpalić za pierwszym razem.Odpalilo po dłuższym kręceniu, po czym nierówno zaczął pracować silnik tak jak by na 3cylindry.Mam do was pytanie czy ktoś miał albo ma podobny objaw ? Co może być przyczyną ?
Redjasper Opublikowano 20 Listopada 2017 Opublikowano 20 Listopada 2017 Czy podpiąłeś komputer? Napisałeś, że masz problem z odpowietrzeniem zbiornika paliwa, a potem piszesz o falujących obrotach. Sprawdź wątek o falujących obrotach i być może masz pękniętą membranę pcv.
creative86 Opublikowano 20 Listopada 2017 Autor Opublikowano 20 Listopada 2017 Tak podpinałem pod kompa. Audi A4 B7 2.0 TFSI BWT QUATTRO wersj USA.BŁĘDY Leak in air intake system P 2279 , system to lean at idle 8583 i Evap emission control 1089. PCV odmawia wymieniona na nową jak i EVAP obroty falują dalej.W sobotę wyjąłem filtr węglowy,wususzylem wydmuchane przewody.Kasowanie błędów próbana jazda,po 10 km znowu to samo ukazał się na desce CHECK ENGINE.Blad odpowietrzenie zbiornika paliwa i te same błędy co wyżej opisałem. Obroty falowały jadąc ze stałą prędkością przed i po pojawieniu się komunikatu CHECK. Czekam na wasze sugestie i propozycje rozwiązania tej usterki.Mi już skończyły się pomysły na te odpowietrzenie zbiornika.
creative86 Opublikowano 20 Listopada 2017 Autor Opublikowano 20 Listopada 2017 Miał ktoś taki błąd z was, jeżeli tak to co zrobiliście a może jest opcja wyłączenia filtra z węglem aktywnym ? Plus do tego te falownie obrotów ze stałą prędkością co jest przyczyną ???
Redjasper Opublikowano 21 Listopada 2017 Opublikowano 21 Listopada 2017 Sprawdź czy wężyki są dobrze zamontowane na evapie - czy objemki nie poluzowały się. Nie miałem falujących obrotów, ale miałem check engine i wyrzucało 8 błędów e tym evap - ale powodem u mnie był przekaźnik sterujący tymi wszystkimi rzeczami. Gdy w komorze silnika robiło się za ciepło dla przekaźnika to robiło się w nim jakieś zwarcie i problemy. U ciebie nie wygląda na ten przypadek.
Malickh Opublikowano 21 Listopada 2017 Opublikowano 21 Listopada 2017 Ja chyba miałem podobny problem - auto po zatankowaniu trzeba było trochę dłużej zakręcić. Nie pamiętam dokładnie co było wymieniane - muszę przejrzeć faktury. Powodem ponoć było regularne nie tankowanie samochodu pod korek. Przejrzę faktury i jak znajdę coś to dam znać.
creative86 Opublikowano 21 Listopada 2017 Autor Opublikowano 21 Listopada 2017 Węże są dobrze zamontowane na zaworze EVAP opaski również dzisiaj sprawdzałem.A silnik dalej nie równo pracuje podczas jazdy i na luzie.Co jest konkretną przyczyną ?
creative86 Opublikowano 21 Listopada 2017 Autor Opublikowano 21 Listopada 2017 Dodatkowo te odpowietrzenie zbiornika paliwa. Wersja USA A4 b7 2.0 TFSI QUATTRO ma ten problem ,spalanie też nie jest małe.W cyklu miejskim podczas spokojnej jazdy, potrafi na 100km pobrać 17 litrów benzyny. Jest ktoś w stanie pomoc mi z tym problemem ?
Redjasper Opublikowano 23 Listopada 2017 Opublikowano 23 Listopada 2017 (edytowane) Czy po rozgrzaniu silnika i może ciut jeszcze dłuższym czasie falowanie ustaje? W jakim zakresie jest to falowanie. Przychodzi zima i u mnie również występuje falowanie w granicach 2000 obrotów, ale jest to spowodowane skrzynią biegów - konwerter itp. Po rozgrzaniu wszystko jest OK. Co do spalania to powodów może być wiele, ale zacząłbym od zbadania dynamicznie sond lambda i przepływomierza. Nie wiem czy na forum siedzą mechanicy, ale jeśli nie i mamy tu tylko użytkowników, to wręcz ktoś może wprowadzić cię w błąd. Jedź do dobrego mechanika i niech zdiagnozuje problem. Ja obstawiam, że nie jest to jeden problem, a nałożyło się kilka. Edytowane 23 Listopada 2017 przez Redjasper
creative86 Opublikowano 26 Listopada 2017 Autor Opublikowano 26 Listopada 2017 Nierówna praca silnika na zimnym ciepły jest powyżej 1000 obrotów w czasie jazdy.Objawy falowanie wskazówki obrotomierz,podczas jazdy ze stałą prędkością.Auto samo dodaje sobie obrotów mniej więcej stała prędkość 2000 RPM silnik dodaje 200 RPM i po chwili wraca do 2000 wyższe obroty to samo. Zamówię Nowy filtr węglowy oparów benzyny może to będzie,klucz do rozwiązania problemu falujacych obrotów podczas jazdy.
creative86 Opublikowano 1 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2017 Witajcie pasjonaci audi dzisiaj,zmieniłem na nowy filtr węglowy oparów benzyny usterka dalej pozostała ? Tego falowania obrotów silnika podczas jazdy, nie idzie w żaden sposób u mnie w Audi A4 B7 2.0 TFSI BWT wersja USA wyeliminować ?
creative86 Opublikowano 1 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2017 Nikt z was użytkowników 2.0 TFSI nie miał takiego przypadku ? W mojej okolicy nie ma odpowiedniego fachowca,który prawidłowo by zdiagnozował usterkę.Czekam na wasze propozycje i sugestie rozwiązania tego problemu. Pozdrawiam
Madern Opublikowano 5 Grudnia 2017 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Nikt z was użytkowników 2.0 TFSI nie miał takiego przypadku ? W mojej okolicy nie ma odpowiedniego fachowca,który prawidłowo by zdiagnozował usterkę.Czekam na wasze propozycje i sugestie rozwiązania tego problemu. Pozdrawiam Napisałem na Priv gdyż mam praktycznie identyczny problem, znalazłem coś takiego Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się