norberttt Posted November 18, 2017 Posted November 18, 2017 Witam chciałbym zapytać czy ktoś pomoże mi przeanalizować błędy w mojej audi ? Chassis Type: 8E - Audi A4 B6 Scan: 01,02,03,08,09,0F,11,15,16,17,18,36,37,45,46,55,56,57,65,67,69,75,76,77 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AVB.LBL Controller: 038 906 019 LF Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 4907 Coding: 00002 Shop #: WSC 63251 VCID: 66BF359B117F WAUZZZ8E04A222181 AUZ6Z0D0005316 2 Faults Found: 17994 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Plus P1586 - 35-10 - - - Intermittent 17678 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1270 - 35-10 - Readiness: N/A ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-517.LBL Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front 3429 Coding: 04155 Shop #: WSC 06435 VCID: E5BDB2976C79 1 Fault Found: 18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-10 - - - Intermittent
kamil-vag Posted November 18, 2017 Posted November 18, 2017 Pierwszy dotyczy poduszi silnika (tej z elektrozaworem) - wejdź pod auto, zobacz czy nie jest wylana, czu wtyczka cała i przwody... Drugi błąd mówi o braku sygnału obciążenia z ECU (silnika) do sterownika ABS. Często jego przyczyną jest niewłaściwa praca silnika, o czym świadczy Twój drugi błąd w silniku: 17678 - PD Unit Injector: Cylinder 4 (N243): Regulation Range Exceeded - trzeba by zrzucić pokrywę i zacząć od dogięcia konektorów na PD.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now