norberttt Opublikowano 18 Listopada 2017 Opublikowano 18 Listopada 2017 Witam chciałbym zapytać czy ktoś pomoże mi przeanalizować błędy w mojej audi ? Chassis Type: 8E - Audi A4 B6 Scan: 01,02,03,08,09,0F,11,15,16,17,18,36,37,45,46,55,56,57,65,67,69,75,76,77 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AVB.LBL Controller: 038 906 019 LF Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 4907 Coding: 00002 Shop #: WSC 63251 VCID: 66BF359B117F WAUZZZ8E04A222181 AUZ6Z0D0005316 2 Faults Found: 17994 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Plus P1586 - 35-10 - - - Intermittent 17678 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1270 - 35-10 - Readiness: N/A ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-517.LBL Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front 3429 Coding: 04155 Shop #: WSC 06435 VCID: E5BDB2976C79 1 Fault Found: 18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-10 - - - Intermittent
kamil-vag Opublikowano 18 Listopada 2017 Opublikowano 18 Listopada 2017 Pierwszy dotyczy poduszi silnika (tej z elektrozaworem) - wejdź pod auto, zobacz czy nie jest wylana, czu wtyczka cała i przwody... Drugi błąd mówi o braku sygnału obciążenia z ECU (silnika) do sterownika ABS. Często jego przyczyną jest niewłaściwa praca silnika, o czym świadczy Twój drugi błąd w silniku: 17678 - PD Unit Injector: Cylinder 4 (N243): Regulation Range Exceeded - trzeba by zrzucić pokrywę i zacząć od dogięcia konektorów na PD.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się