Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Nie kręci rozrusznik 2.5tdi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć. Odpaliłem auto bez żadnego problemu przyjechałem 200 km, zgasiłem na stacji benzynowej i niestety niemiła niespodzianka ,auto nie chce odpalić. Kontrolki nie przygasają, immobilizer gaśnie a nie kręci nie słychać także bendiksa.Na pych odpalił. Co koledzy sprawdzić auto potrzebuje na gwałt jutro trasa!

 

Wysłane z mojego Z2 Plus przy użyciu Tapatalka

 

 

Opublikowano

jest to do sprawdzenia ale kiepski tam dostęp jest przy rozruszniku ściągnij cienki przewód od rozrusznika i załóż na niego miernik lub żarówkę (oczko ) i do stacyjki ,palisz i już wiesz jak na końcu przewodu jest 12 V to wiadomo kostka -stacyjka ok . zostaje do sprawdzenia rozrusznik Moze szczotki się kończą lub  się zawiesiły, moze automat . Tu już raczej tak na szybko tego nie ogarniesz ...To tyle ja ...Moze ktoś coś doda ...  A jak brak napięcia na cienkim przewodzie   to wiadomo kostka przy stacyjce kaput 

Opublikowano
jest to do sprawdzenia ale kiepski tam dostęp jest przy rozruszniku ściągnij cienki przewód od rozrusznika i załóż na niego miernik lub żarówkę (oczko ) i do stacyjki ,palisz i już wiesz jak na końcu przewodu jest 12 V to wiadomo kostka -stacyjka ok . zostaje do sprawdzenia rozrusznik Moze szczotki się kończą lub  się zawiesiły, moze automat . Tu już raczej tak na szybko tego nie ogarniesz ...To tyle ja ...Moze ktoś coś doda ...  A jak brak napięcia na cienkim przewodzie   to wiadomo kostka przy stacyjce kaput 
Dzięki. Z której strony jest rozrusznik?

Wysłane z mojego Z2 Plus przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Już wiem po lewej stronie. Dojście do niego oh góry ? Czy lepiej dołem? To jest a4

Wysłane z mojego Z2 Plus przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Szukaj od strony pasażera u dołu silnika na połączeniu silnik- skrzynia  A jaki jest lepszy dostęp czy z dołu czy z gory to trudno powiedzieć bo masz 2,5 l a ja 1,9 ale chyba od dołu ...

Opublikowano
Szukaj od strony pasażera u dołu silnika na połączeniu silnik- skrzynia  A jaki jest lepszy dostęp czy z dołu czy z gory to trudno powiedzieć bo masz 2,5 l a ja 1,9 ale chyba od dołu ...
Załatwiłem warsztat na jutro będziemy badać co to. Dzięki Oliver

Wysłane z mojego Z2 Plus przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Zbadałem sprawę , nie dochodzi prąd do sterowania rozrusznika. Więc może stacyjka albo też przekaźnik. Fajnie jakby ktoś podał nr przekaźnika i dokładnie który to styk na stacyjce.

Wysłane z mojego Z2 Plus przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Czyli brak napiecia (12V ) na tym cienkim przewodzie przy rozruszniku  ..Tak ...?

Jesli chodzi o kostkę stacyjki tego się nie regeneruje tylko wymienia na nową ...

A tak to wygląda   

http://www.megafura.pl/audi-a4-b5-99-01-kostka-stacyjki.html

 

Bez tytułu1.png

Edytowane przez OLIVER
Opublikowano
Czyli brak napiecia (12V ) na tym cienkim przewodzie przy rozruszniku  ..Tak ...?
Jesli chodzi o kostkę stacyjki tego się nie regeneruje tylko wymienia na nową ...
A tak to wygląda   
http://www.megafura.pl/audi-a4-b5-99-01-kostka-stacyjki.html
 
5a1289b79aff2_Beztytuu1.thumb.png.ae398cc708db826ece07bcde05c90b9d.png
Powiem tak,dziwna sprawa bo miernik pokazywał 12V ale próbówka się nie zapalała. Rozruch na krótko działa (pociągnąłem przewodzik pod maskę i tak odpalam)
Pytanie czy wszystkie stacyjki od innych silników są takie same? No i co z tym przekaźnikiem.

Wysłane z mojego Z2 Plus przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Powiem tak,dziwna sprawa bo miernik pokazywał 12V ale próbówka się nie zapalała. Rozruch na krótko działa (pociągnąłem przewodzik pod maskę i tak odpalam)
Pytanie czy wszystkie stacyjki od innych silników są takie same? No i co z tym przekaźnikiem.

Wysłane z mojego Z2 Plus przy użyciu Tapatalka

Mi nie chodzi o regenerację tylko chce się upewnić czy to stacyjka. Dlatego chcę znać pin odpowiedzialny za rozruch.


Wysłane z mojego Z2 Plus przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Który to pin to ja Ci nie powiem moze ktoś inny zna odpowiedź Ale jesli masz taką sytuację jak opisujesz to na  bank wypalony styk w kostce stacyjki ...Miernik Ci pokazał 12V bo minimalne przejście natężenia jest ale jak już podepniesz żarówkę czy cewkę od rozrusznika to już prąd zanika bo styki są wypalone bądź zaśniedziane  Taka jest moja diagnoza ;)

  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...