Jumis Posted November 18, 2017 Posted November 18, 2017 Cześć. Odpaliłem auto bez żadnego problemu przyjechałem 200 km, zgasiłem na stacji benzynowej i niestety niemiła niespodzianka ,auto nie chce odpalić. Kontrolki nie przygasają, immobilizer gaśnie a nie kręci nie słychać także bendiksa.Na pych odpalił. Co koledzy sprawdzić auto potrzebuje na gwałt jutro trasa! Wysłane z mojego Z2 Plus przy użyciu Tapatalka
OLIVER Posted November 18, 2017 Posted November 18, 2017 jest to do sprawdzenia ale kiepski tam dostęp jest przy rozruszniku ściągnij cienki przewód od rozrusznika i załóż na niego miernik lub żarówkę (oczko ) i do stacyjki ,palisz i już wiesz jak na końcu przewodu jest 12 V to wiadomo kostka -stacyjka ok . zostaje do sprawdzenia rozrusznik Moze szczotki się kończą lub się zawiesiły, moze automat . Tu już raczej tak na szybko tego nie ogarniesz ...To tyle ja ...Moze ktoś coś doda ... A jak brak napięcia na cienkim przewodzie to wiadomo kostka przy stacyjce kaput
Jumis Posted November 18, 2017 Author Posted November 18, 2017 jest to do sprawdzenia ale kiepski tam dostęp jest przy rozruszniku ściągnij cienki przewód od rozrusznika i załóż na niego miernik lub żarówkę (oczko ) i do stacyjki ,palisz i już wiesz jak na końcu przewodu jest 12 V to wiadomo kostka -stacyjka ok . zostaje do sprawdzenia rozrusznik Moze szczotki się kończą lub się zawiesiły, moze automat . Tu już raczej tak na szybko tego nie ogarniesz ...To tyle ja ...Moze ktoś coś doda ... A jak brak napięcia na cienkim przewodzie to wiadomo kostka przy stacyjce kaput Dzięki. Z której strony jest rozrusznik?Wysłane z mojego Z2 Plus przy użyciu Tapatalka
Jumis Posted November 18, 2017 Author Posted November 18, 2017 Już wiem po lewej stronie. Dojście do niego oh góry ? Czy lepiej dołem? To jest a4Wysłane z mojego Z2 Plus przy użyciu Tapatalka
OLIVER Posted November 18, 2017 Posted November 18, 2017 Szukaj od strony pasażera u dołu silnika na połączeniu silnik- skrzynia A jaki jest lepszy dostęp czy z dołu czy z gory to trudno powiedzieć bo masz 2,5 l a ja 1,9 ale chyba od dołu ...
Jumis Posted November 18, 2017 Author Posted November 18, 2017 Szukaj od strony pasażera u dołu silnika na połączeniu silnik- skrzynia A jaki jest lepszy dostęp czy z dołu czy z gory to trudno powiedzieć bo masz 2,5 l a ja 1,9 ale chyba od dołu ...Załatwiłem warsztat na jutro będziemy badać co to. Dzięki OliverWysłane z mojego Z2 Plus przy użyciu Tapatalka
Jumis Posted November 20, 2017 Author Posted November 20, 2017 Zbadałem sprawę , nie dochodzi prąd do sterowania rozrusznika. Więc może stacyjka albo też przekaźnik. Fajnie jakby ktoś podał nr przekaźnika i dokładnie który to styk na stacyjce.Wysłane z mojego Z2 Plus przy użyciu Tapatalka
OLIVER Posted November 20, 2017 Posted November 20, 2017 (edited) Czyli brak napiecia (12V ) na tym cienkim przewodzie przy rozruszniku ..Tak ...? Jesli chodzi o kostkę stacyjki tego się nie regeneruje tylko wymienia na nową ... A tak to wygląda http://www.megafura.pl/audi-a4-b5-99-01-kostka-stacyjki.html Edited November 20, 2017 by OLIVER
Jumis Posted November 20, 2017 Author Posted November 20, 2017 Czyli brak napiecia (12V ) na tym cienkim przewodzie przy rozruszniku ..Tak ...? Jesli chodzi o kostkę stacyjki tego się nie regeneruje tylko wymienia na nową ... A tak to wygląda http://www.megafura.pl/audi-a4-b5-99-01-kostka-stacyjki.html Powiem tak,dziwna sprawa bo miernik pokazywał 12V ale próbówka się nie zapalała. Rozruch na krótko działa (pociągnąłem przewodzik pod maskę i tak odpalam)Pytanie czy wszystkie stacyjki od innych silników są takie same? No i co z tym przekaźnikiem.Wysłane z mojego Z2 Plus przy użyciu Tapatalka
Jumis Posted November 20, 2017 Author Posted November 20, 2017 Powiem tak,dziwna sprawa bo miernik pokazywał 12V ale próbówka się nie zapalała. Rozruch na krótko działa (pociągnąłem przewodzik pod maskę i tak odpalam)Pytanie czy wszystkie stacyjki od innych silników są takie same? No i co z tym przekaźnikiem.Wysłane z mojego Z2 Plus przy użyciu TapatalkaMi nie chodzi o regenerację tylko chce się upewnić czy to stacyjka. Dlatego chcę znać pin odpowiedzialny za rozruch.Wysłane z mojego Z2 Plus przy użyciu Tapatalka
OLIVER Posted November 20, 2017 Posted November 20, 2017 Który to pin to ja Ci nie powiem moze ktoś inny zna odpowiedź Ale jesli masz taką sytuację jak opisujesz to na bank wypalony styk w kostce stacyjki ...Miernik Ci pokazał 12V bo minimalne przejście natężenia jest ale jak już podepniesz żarówkę czy cewkę od rozrusznika to już prąd zanika bo styki są wypalone bądź zaśniedziane Taka jest moja diagnoza 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now