Marcinww Opublikowano 21 Listopada 2017 Opublikowano 21 Listopada 2017 Witam. Auto z instalacją gazowa zamontowana przy przebiegu 81300 km: reduktor LPG Drago grande do wtrysku do 200km, wielozawór elpigaz at02 270/30, zespół wtryskiwacza gazu 4 sekcyjny grey bez dysz, sterownik gazu bella obd 2,3,4 cyl., filtr szeregowy d 12 fazy lotnej gazu, map sensor cisnienia gazu stella bella. wszystko bylo w porzadku do pewnego momentu. Aktualnie auto ma przejechane 92000 km. Niedawno zaczęły się lekkie poszarpywania na gazie. Podczas jednej z podróży szarpanie tak bardzo sie nasililo co uniemozliwilo dalsza jazde na gazie. Po przelaczeniu na PB szarpanie bylo mniejsze. Komputer wykryl bład wypadania zaplonu na 3 cylindrze. Została wymieniona cewka, szarpanie ustapilo. Po jakims czasie znowu to samo choc w mniejszym stopniu. Podczas jazdy ze stala predkoscia jest ok, natomiast podczas przyspieszania auto przerywa. Zaczał migac check engine nastepnie zapalil sie na stale po podlaczeniu pod komputer wykazalo ponizsze błedy. O dziwo wypadanie zaplonu jest na takze na cylindrze gdzie cewka zotala wymieniona. Oprócz cewki wymienilem swiece i zawor odpowietrzajacy skrzyni korbowej. Jeżeli chodzi o kontrolke ESP to początkowo po odpaleniu auta bylo czysto po przejechaniu kilku kilometrow zapalala sie kontrolka po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu znowu czysto. Nastepnie kontrolka zapalila sie na stale i nie chciala zgasnac. bledu nie dalo sie skasowac. Po ponownej adaptacji czujnika kata skretu blad zostal skasowany natomiast kontrolka jest wygaszona w momencie uruchomienia auta a po przejechaniu mniej wiecej 5 km kontrolka sie zapala i tak w kolko. Bardzo prosze o pomoc. Tuesday,21,November,2017,10:10:04:49450 VCDS Version: Release 16.8.0 Running on Windows 7 x64 www.Ross-Tech.com Address 01: Engine Labels: 06B-906-018-AVJ.lbl Control Module Part Number: 8E0 909 518 AQ HW: 8E0 909 018 B Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0020 Software Coding: 0011501 Work Shop Code: WSC 06335 000 00000 VCID: 7F0D699A2D3C56BAD9-515E 7 Faults Found: 18107 - Powertrain Data Bus P1699 - 008 - Missing Message from Steering Wheel Electronics - Intermittent 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - - Intermittent - MIL ON 16687 - Cylinder 3 P0303 - 001 - Misfire Detected - Intermittent 16688 - Cylinder 4 P0304 - 001 - Misfire Detected - Intermittent - MIL ON 16685 - Cylinder 1 P0301 - 001 - Misfire Detected - Intermittent 18057 - Powertrain Data Bus P1649 - 008 - Missing Message from ABS Controller - Intermittent 18056 - Powertrain Data Bus P1648 - 004 - Failure - Intermittent Readiness: 0000 1000
przem8 Opublikowano 21 Listopada 2017 Opublikowano 21 Listopada 2017 Działa Ci tempomat? Sprawdzałeś czy kable od cewek nie mają gdzieś przebicia?
Marcinww Opublikowano 21 Listopada 2017 Autor Opublikowano 21 Listopada 2017 (edytowane) tempomat działa ale bywa że przestaje działać i trzeba ponownie załączyć. Jeszcze wystepuja objawy takie ze wskaznik predkosciomierza opada i w ulamku sekundy wraca do danej wartosci. Kabli od cewek nie sprawdzałem. W jaki sposób to sprawdzić? Jutro mam umowiona wizyte u elektryka to mu podpowiem. Edytowane 21 Listopada 2017 przez Marcinww
przem8 Opublikowano 21 Listopada 2017 Opublikowano 21 Listopada 2017 Jeden z błędów może być związany z okablowaniem/wtyczką tempomatu przy kierownicy. Co do przewodów to najłatwiej spryskać wodą, odpalić i patrzeć czy gdzieś iskrzy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się