kamyk_88 Opublikowano 27 Listopada 2017 Opublikowano 27 Listopada 2017 Hej. W vcds sprawdziłem wtryski i dpf w swoim aucie. Co do wtryskow to 3 chyba spoko korekty delikatnie na - ale przy przebiegu 233k km to chyba norma. Natomiast wtrysk nr 4 sporo na +. Czy to oznacza, ze jest przytkany? Jak to wyczyścić? Jak interpretować wyniki z dpf? Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka
SotoM Opublikowano 27 Listopada 2017 Opublikowano 27 Listopada 2017 uzyj STP do czyszczenia układów paliwa dla diesla - butelka na zbiornik i po 800km spr korekcje
kamyk_88 Opublikowano 27 Listopada 2017 Autor Opublikowano 27 Listopada 2017 uzyj STP do czyszczenia układów paliwa dla diesla - butelka na zbiornik i po 800km spr korekcje Niecały tydzien temu zalalem liqui moly do wtrysków, dzisiaj zalalem stp i zrobilem 900km i bez zmian. Na 4 cylindrze 1.6mg/str. Mierzylem tuz po trasie na rozgrzanym. Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka
kamyk_88 Opublikowano 28 Listopada 2017 Autor Opublikowano 28 Listopada 2017 Czy ktoś zna silnik CGLB? Co najprawdopodobniej moze dawac takie objawy. Wiem, ze takie objawy moze dawać slaba kompresja, kulejaca pompa wysokiego ciśnienia, uszkodzony lub zatkany wtryskiwacz. Ale znalazlem na jakims amerykańskim forum, ze czasami wtrysk glupieje przez uszkodzona wiazke laczaca wtryski z ecu.Czy ktoś mial kiedys taki problem? Jaka byla przyczyna? Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka
Damian320d Opublikowano 29 Listopada 2017 Opublikowano 29 Listopada 2017 Czy ktoś zna silnik CGLB? Co najprawdopodobniej moze dawac takie objawy. Wiem, ze takie objawy moze dawać slaba kompresja, kulejaca pompa wysokiego ciśnienia, uszkodzony lub zatkany wtryskiwacz. Ale znalazlem na jakims amerykańskim forum, ze czasami wtrysk glupieje przez uszkodzona wiazke laczaca wtryski z ecu. Czy ktoś mial kiedys taki problem? Jaka byla przyczyna? Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka Ja bym sprawdził wtryski, oczywiście nie sugeruj się mna bo nie jestem mechanikiem A tutaj moje korekcje 2.0 tdi bpw 2007 PD 190kkm czasami po 0.00 pokazują na 1 i 2 cyl za mojej kadencji nie były regenerowane Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
kamyk_88 Opublikowano 29 Listopada 2017 Autor Opublikowano 29 Listopada 2017 Dzisiaj sprawdziłem jeszcze raz i sprawa wyglada tak, ze na postoju na biegu jalowym wtryski wyglądają idealnie, jak na załączonym obrazku. Problem zaczyna sie po przygazowaniu. Na ostatnim cylindrze rosnie korekta ale do ok 0.45 na plusie i wartosc egr wzrasta i soada bardzo powoli. Jak dluzszy czas nie dotykalem gazu to korekty byly wszystkie prawie na 0 i egr 0%, jak przegazowalem to korekty na 3 cyl ok 0.2mg/str, a na 4 0.45mg/str, egr 54% i spadal bardzo wolno. Po trasie 900km na ostatnim cylindrze mialem korekte 1.6mg/str, reszta ok - 0,4mg/str. Spróbuję go wyczyscic i zobacze co sie bedzie dzialo. Obstawiam ze egr sie przycina. Ale poprzedni właściciel go wymienial jakis czas temu na Valeo. Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka
Damian320d Opublikowano 29 Listopada 2017 Opublikowano 29 Listopada 2017 Dzisiaj sprawdziłem jeszcze raz i sprawa wyglada tak, ze na postoju na biegu jalowym wtryski wyglądają idealnie, jak na załączonym obrazku. Problem zaczyna sie po przygazowaniu. Na ostatnim cylindrze rosnie korekta ale do ok 0.45 na plusie i wartosc egr wzrasta i soada bardzo powoli. Jak dluzszy czas nie dotykalem gazu to korekty byly wszystkie prawie na 0 i egr 0%, jak przegazowalem to korekty na 3 cyl ok 0.2mg/str, a na 4 0.45mg/str, egr 54% i spadal bardzo wolno. Po trasie 900km na ostatnim cylindrze mialem korekte 1.6mg/str, reszta ok - 0,4mg/str. Spróbuję go wyczyscic i zobacze co sie bedzie dzialo. Obstawiam ze egr sie przycina. Ale poprzedni właściciel go wymienial jakis czas temu na Valeo. Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka Jak masz zamiennik egr to sprawdź go bo wiem że zamienniki dlugo nie działają, co do korekt nie wypowiem się Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
kamyk_88 Opublikowano 29 Listopada 2017 Autor Opublikowano 29 Listopada 2017 Zastanawia mnie jeszcze różnica miedzy air mass actual a air mass specified. Bo w jednym odczycie jest duza. Ale to przy zamknietym egr. Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka
Damian320d Opublikowano 30 Listopada 2017 Opublikowano 30 Listopada 2017 Zastanawia mnie jeszcze różnica miedzy air mass actual a air mass specified. Bo w jednym odczycie jest duza. Ale to przy zamknietym egr. Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka Jeżeli masz vcds itp to zrob logi, zajrzyj do działu diagnostyka tam jest wszystko opisane A chlopaki na pewno zerkna na twoje log bo z tych zdjęć mozna tylko gdybac. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
mumia66 Opublikowano 27 Grudnia 2017 Opublikowano 27 Grudnia 2017 Zerknijcie na moje pomiary. Wydaje mi się ze korekcje w normie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się