Skocz do zawartości

mumia66

Pasjonat
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mumia66

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    K-K

Auto

  • Model
    Seat
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

656 wyświetleń profilu

Osiągnięcia mumia66

0

Reputacja

  1. Cześć , proszę o wycenę: - olej MOTUL 8100 X-clean+ 5W30 5L (DPF) - filtr oleju W/G MANN HU 719/7x Auto jak w opisie
  2. Możesz podać procedurę wypalania DPFa na postoju?
  3. Cześć , proszę o wycenę: - olej MOTUL 8100 X-clean+ 5W30 5L (DPF) - filtr oleju W/G MANN HU 719/7x -filtr powietrza i paliwa (knecht bądź mann) . Auto jak w opisie. Z góry dzięki;)
  4. Może źle napisałem że się nie nadaje, bo zalać go można, ale po coś ustalono te normy. Oleje zgodne z normą 507 00 na pewno mają mniejszą zawartość popiołów, co jest zdrowsze dla naszego filtra DPF. Cytując pewnego producenta olejów: Ilość popio­łów (popioły siar­cza­nowe, siarka, fos­for) jest ogra­ni­czana w ole­jach do fil­trów DPF. Ogra­ni­cze­nie to pozor­nie jest nie­wiel­kie, gdyż odnosi się do 1–2% masy oleju. Zauwa­żono jed­nak, iż obni­że­nie ilo­ści popio­łów (SAPS) o 0,5 % powo­duje dwu­krotne wydłu­że­nie żywot­no­ści fil­tra czą­stek sta­łych. Dla goto­wych środ­ków smar­nych, wyko­na­nych w sta­rej tech­no­lo­gii, poziom SAPS zazwy­czaj jest na pozio­mie 1,8–3%. Dla ole­jów nisko­po­pio­ło­wych poziom SAPS wacha się od 0,7 do 1,19%. Można to prze­ło­żyć na żywot­ność fil­tra czą­stek sta­łych w oko­li­cach 30 000 – 50 000km przy sto­so­wa­niu ole­jów kon­wen­cjo­nal­nych, oraz oko­lice 250 000 – 300 000km przy zasto­so­wa­niu oleju nisko­po­pio­ło­wego.
  5. Czyli wymieniłeś sprawny termostat? Sprawdź go wrzucając go do garnka z wodą, garnek na kuchenkę, termometr do środka i patrzeć przy jakiej temp. się otwiera.
  6. Ten jest zgodny z normami VW 502 00 / 505 00 VW 505 01 czyli do 2.0TDI z DPFem sie nie nadaje.
  7. Cześć, mam 2 lampki podsufitki i zauważyłem że różnią się one bebechami:: Jedna z oznaczeniem: 8E0 947 135E posiada wewnątrz czarną dużą kostkę z szarym kabelkiem: Druga natomiast którą mam w aucie o oznaczeniu 8E0 947 135 owej czarnej dużej kostki nie ma ale za to posiada małą czarną kostkę w tej zdejmowanej plastikowej osłonce: Dodatkowo lampka jest podłączona drugą małą wiązką (zielony i czarny kabel) która jest odpowiedzialna za sygnał tej małej czarnej kostki. Ktoś wytłumaczy za co odpowiadają poszczególne kostki? I jaka jest różnicą między jedną a drugą lampką?
  8. Siuchy89 podrzuć linki gdzie kupiłeś te termostaty.
  9. Zbliża się czas wymiany w moim aucie. Obecnie jeżdżę na Castrolu. Poczytałem i widzę że wielu użytkowników chwali Motula. Powiedzcie który będzie lepszy MOTUL SPECIFIC 5W30 czy MOTUL 8100 x-Clean+ 5W30 Oba są zgodne z normą 507.00 i w podobnej cenie. Silnik CAGA seria, DPF na miejscu.
  10. Jaka cena za ten olej? Gdzie kupiłeś?
  11. Jakie koszty tej wymiany? Daj znać czy coś się zmieniło. Ale wydaje mi się że to nic nie pomoże. Po prostu TTTM
  12. Rezystancję rezystora można zmierzyć przecież każdym multimetrem. Albo odczytać po kolorze pasków na rezystorze. Polecam stronkę: http://serwis-tv.com/opornik.html O ile dobrze dojrzałem kolory to ten rezystor ma R=620 ohm.
  13. Ładnie to świeci. Wszystko pasuje P&P bez rzeźby? Podejdzie do B7?
  14. Przy dobieraniu sprzęgła ważny jest moment obrotowy: CAGA ma 320 Nm w zakresie 1750-2500 obr/min; CAHA ma 350 Nm w zakresie 1750-2500 obr/min; CALA ma 330 Nm w zakresie 3000-5000 obr/min. Wartości momentu są zbliżone do siebie to i sprzęgła mogą być takie same. A jak widać w wielu przypadkach z tego wątku problemy ze sprzęgłem zaczynają się w okolicy 400 Nm.
  15. Aby wpiąć się w instalacje używacie takich złączek czy jakiś inny patent? Cięcie tabli wydaje mi się kiepskim pomysłem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...