slawekk1980

Pasjonat
  • Zawartość

    76
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O slawekk1980

Informacje

  • Imię
    Sławek
  • Lokalizacja
    Oświęcim

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2007
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    BRB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

371 wyświetleń profilu
  1. slawekk1980

    Wałek już też swoje przeszedł
  2. slawekk1980

    Temat lewarka na 1 i 2 biegu oraz telepanie silnikiem na postoju w okolicach tych 1200rpm powiedziałbym że norma bo oprócz mojego to w innym brb ktore sprawdzałem jest podobnie. Dlatego tym bym się nie przejmował.
  3. slawekk1980

    Sprawdź kąt synchronizacji wałka- grupa 004
  4. slawekk1980

    Olej nie od razu robi się czarny jak smoła więc póki co to nie widzę tu nic niepokojącego. Obserwuj bo sam nie wiesz czy dalej rośnie czy nie. Piszesz że jest poprawa po zrobieniu vacum więc to faktycznie mogła być przyczyna.
  5. slawekk1980

    Nie każdy brb ma dpf-a, na razie obserwuj bo sam nie wiesz czy po wymianie uszczelnień vacum pompy oleju przybywa czy nie.
  6. slawekk1980

    Wymiana vacum pompy chyba niepotrzebna bo bipy w granicach -30 -50 w tych silnikach to norma. Jak nie masz dpf-a to mogłyby być uszczelnienia pd ale piszesz że odpala na ryz więc to raczej nie to. Obserwuj poziom oleju po wymianie uszczelnień vacuum.
  7. slawekk1980

    Ciekawe to, z reguły piszą że po tym specyfiku przez mniejsze tarcie auto dłużej się nagrzewa.
  8. slawekk1980

    Takie pytanie odnośnie dodatków do oleju typu Archoil, Militec itp, stosuje ktoś, jakieś pozytywne/negatywne doświadczenia? Parę razy było na forum że ktoś leje to zapobiegawczo albo w przypadku stwierdzenia lekkiego zmęczenia wałka aby wydłużyć jeszcze jego żywot. Każda opinia użytkownika będzie cenna. Uprzedzam niektóre odpowiedzi- dobry olej to podstawa.
  9. slawekk1980

    Może prędzej sprzęgiełko alternatora
  10. slawekk1980

    Kamil, wszystko ok z tym że w tym przypadku wałek, szklanki, broki od razu zostały wykluczone więc chciałem uświadomić kolegę że w TDI to nie będzie za cicho ☺
  11. slawekk1980

    Ogólnie rzecz biorąc to te silniki brb, bke są mocno basowe. W żadnym nie stwierdziłem aby w obudowie filtra panowała cisza. W każdym był basowy pogłos i nie było mowy o wytartym wałku itp. Więc póki co to twierdzę że za bardzo przybrałeś sobie ten temat do głowy i szukasz ☺
  12. slawekk1980

    Ale w czym problem, coś się dzieje z autem czy tylko uważasz że dudni. Skoro wałek i popychacze wymienione, broki są na miejscu to chyba szukasz na siłę. Te silniki nie są ciche, normalne że zimny jest głośniejszy, w filtrze powietrza nigdy nie będzie cicho.
  13. slawekk1980

    Jak masz 1.9 tdi to nie musisz się martwić o pompę oleju one się nie psują. Przyczyn wycierania się wałka może być wiele, dużo tego na forum- longlife, broki, uszczelnienia pd...
  14. slawekk1980

    Bez logów nic nie wiadomo. Co do tych wibracji silnika przy 1100-1200 obr. to twoje brb jest trzecim które znam i które tak ma i nie ma mowy o wytartym wałku, padających pompkach itp. Co do nieregularnych drgawek to też nie jesteś pierwszy, u mnie od zawsze tj. 2 lat też są dopóki silnik nie złapie 90 stopni. Z tego i innych forum wynika że często pomaga wymiana oringów pd.
  15. slawekk1980

    Chyba nie w tych silnikach, u mnie w brb bipy są po -40 -50, w innym brb jak sprawdzałem też ok.-40. Piszą że czasami pomaga dogięcie konektorów przy PD. -90 to jednak trochę dużo więc można spróbować.