Jump to content

slawekk1980

Pasjonat
  • Content Count

    80
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About slawekk1980

Informacje

  • First name
    Sławek
  • Location
    Oświęcim

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2007
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Engine code
    BRB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

396 profile views
  1. Pomierz wałek suwmiarką wrzuć zdjęcie krzywki to będzie można się wypowiedzieć.
  2. Wejdź w temat o wytartym wałku, tam wszystko jest więc szkoda się powtarzać. Najpierw naocznie sprawdź czy to faktycznie wałek.
  3. Jeśli tylko masz dostęp do ładnej używki to nawet nie ma co się zastanawiać. Ale ciężko takową upolować.
  4. Temat lewarka na 1 i 2 biegu oraz telepanie silnikiem na postoju w okolicach tych 1200rpm powiedziałbym że norma bo oprócz mojego to w innym brb ktore sprawdzałem jest podobnie. Dlatego tym bym się nie przejmował.
  5. Sprawdź kąt synchronizacji wałka- grupa 004
  6. Olej nie od razu robi się czarny jak smoła więc póki co to nie widzę tu nic niepokojącego. Obserwuj bo sam nie wiesz czy dalej rośnie czy nie. Piszesz że jest poprawa po zrobieniu vacum więc to faktycznie mogła być przyczyna.
  7. Nie każdy brb ma dpf-a, na razie obserwuj bo sam nie wiesz czy po wymianie uszczelnień vacum pompy oleju przybywa czy nie.
  8. Wymiana vacum pompy chyba niepotrzebna bo bipy w granicach -30 -50 w tych silnikach to norma. Jak nie masz dpf-a to mogłyby być uszczelnienia pd ale piszesz że odpala na ryz więc to raczej nie to. Obserwuj poziom oleju po wymianie uszczelnień vacuum.
  9. Ciekawe to, z reguły piszą że po tym specyfiku przez mniejsze tarcie auto dłużej się nagrzewa.
  10. Takie pytanie odnośnie dodatków do oleju typu Archoil, Militec itp, stosuje ktoś, jakieś pozytywne/negatywne doświadczenia? Parę razy było na forum że ktoś leje to zapobiegawczo albo w przypadku stwierdzenia lekkiego zmęczenia wałka aby wydłużyć jeszcze jego żywot. Każda opinia użytkownika będzie cenna. Uprzedzam niektóre odpowiedzi- dobry olej to podstawa.
  11. Może prędzej sprzęgiełko alternatora
  12. Kamil, wszystko ok z tym że w tym przypadku wałek, szklanki, broki od razu zostały wykluczone więc chciałem uświadomić kolegę że w TDI to nie będzie za cicho ☺
  13. Ogólnie rzecz biorąc to te silniki brb, bke są mocno basowe. W żadnym nie stwierdziłem aby w obudowie filtra panowała cisza. W każdym był basowy pogłos i nie było mowy o wytartym wałku itp. Więc póki co to twierdzę że za bardzo przybrałeś sobie ten temat do głowy i szukasz ☺
×
×
  • Create New...