Skocz do zawartości

Mundy96

Pasjonat
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mundy96

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    BRB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

671 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Mundy96

0

Reputacja

  1. Udało się rozwiązać problem ?
  2. Uff to dobrze ? Dzieki za odpowiedzi ! ?
  3. Wiesz co zauważyłem ze po odpaleniu wystarczy minuta rurka jest ciepła a kolektor jak i egr jest zimy po dosłownie chwili jest gorąca, zauważyłem że gdy silnik pracował na wolnych obrotach to rurka po nagrzaniu gdzie nie dało się dotknąć to w pewnym momencie nagle jakby się ostudziła i wtedy swobodnie mogłem dotknąć, jeśli możesz to sprawdź jak wyglada to u Ciebie może i jestem przewrażliwiony nie wiem wsadziłem w remont trochę pieniędzy i albo szukam dziury w całym albo jest coś na rzeczy
  4. Rozumiem ze spaliny ale nie sądziłem ze w tak szybkim tempie rurka będzie taka gorąca w porównaniu chociażby do innych części przez które również przechodzą spaliny
  5. Witam, posiadam A4 b7 1.9 tdi (dpf) Czy rurka od egr powinna być gorąca zaraz po odpaleniu ? Wystarczy, że silnik pracuje Ok 5 minut i tak się nagrzewa ze jest ciepła wystarczy poczekać jeszcze kilka minut a rurka jest gorąca a egr jak i kolektor jest wtedy ciepły i da się dotknąć i przytrzymać w przeciwieństwie z rurka, czy tak ma być czy może coś jest uszkodzone ? Silnik po remoncie i jak nigdy wcześniej nie zwracałem na to uwagi tak teraz nie daje mi to spokoju
  6. Okej a wiesz może po czym poznać że silnik brb współpracował z dpf bo akurat nie każdy wychodził z domem,wiele silników pochodzi z demontażu i chciałbym się sam upewnić ze dany silnik jednak będzie taki jak mój niż ufać w ciemno handlarzowi
  7. Czyli reasumując nie opłaca się wsadzać bke który nie współpracował z dpf ?
  8. A gdyby tylko zamienić wałek rozrządu ? A co z instalacja czy tam czujnikami No bo u mnie w komputerze można sprawdzić czy dpf jest jak i jego parametry ale pewny nie jestem a gdyby wsadzić bke to czy tez on by widział dpf i współpracował z nim ?
  9. Utrata ciśnienia oleju dźwigienka była źle zamontowana a efektem tego było spalanie oleju, najprawdopodobniej pierscienie olejowe ale to jedno z wielu między innymi przytarte panewki walka roz. miękkie szklanki, nieszczelne zawory No i zapewne zajechane panewki wału ale to będę wiedział dopiero jak mechanik rozbierze dół
  10. Cześć wszystkim Posiadam A4 b7 brb z dpf i na 99% czeka mnie wymiana silnika i zastanawiam się czy może są jakieś inne silniki które będą na zasadzie p&p słyszałem ze brb i bke są bliźniacze ale jak doczytałem bke nie posiadały dpf a brb nie wszystkie ja akurat mam i mam okazje kupić bke w dobrych pieniądzach ale fabrycznie nie posiada dpf i jak to teraz wyglada czy jest sens albo możliwość ? Dodam ze chciałbym zostawić dpf ze względu na to ze był niedawno regenerowany i już niech tam sobie siedzi ?
  11. Znajomy mechanik miał silnik z vw 1.9 tdi i czujnik był taki sam wiec zamontował, przypuszczam że to oryginalne
  12. Czujnik ten był wymieniany bo któraś blaszka co synchronizuje się z nim była odgięta i przetarła czujnik ten jest wymieniony, ale kto wie czy ten mechanik mi dobrze to naprostowało, zajrzę lusterkiem co się dzieje Jaki miałoby to wpływ na prace silnika ?
  13. Rozumiem, ale zauważyłem że w dolocie było sucho a on tak strasznie dymił
  14. Witam Mam Audi A4 B7 1.9 tdi i strasznie mocno mi kopci i bardzo ciężko się nagrzewa wskazówka od temp. strasznie wolno się podnosi a jak zgaszę i poczekam chwilę to opada znów pomimo przegazówki a wszystko to stało się po tym jak wziąłem się za czyszczenie i według mnie wszystko poskładałem starannie i dokładnie więc nie rozumiem z czego ten problem a więc ostatnio chodzi jak traktor i coś mnie wzięło na lekkie "sprzątanie" więc rozkręciłem zawór egr, wszystkie łączniki, kolektor ssący, przepływomierz oraz chłodnice spalin. Wszystko to odpowiednio dla każdego elementu wyczyściłem i dzisiaj skręcam to wszystko kurde taki dym leci że takiego czegoś jeszcze nie widziałem I jeszcze jedna zapewne kluczowa sprawa a mianowicie odma , pokrywa zaworów a więc ją też zdjąłem i czyściłem , ale w mój nieszczęsny sposób jakoś roz.... tą blaszkę od spodu pokrywy ( wewnątrz ) ona zakrywa taką dziurkę no i nic się nie dało zrobić więc zostawiłem bez. Z moich obserwacji zauważyłem, że gdy otworzyłem bagnet to aż syknął normalnie a jak otworzę to aż leci dym, ja znam te przypadki i wiem, że to odma, ale czy to byłoby przyczyną takiej chmury z rury ? Jak dodam gazu to normalnie jak z ciepłowni w dolocie nie ma żadnego oleju. Czy te wszystkie przypadłości to odma ? Czy było coś co mogłem źle zrobić ? Pomocy bo potrzebuję samochodu
  15. Witam wszystkich Posiadam Audi A4 B7 z silnikiem 1.9 tdi (116hp) BRB ostatnio silnik jakby stracił na mocy, dolna partia obrotów jest taka jakby hmm przymulona no i w ogóle ostatnio chodzi jak traktor, zero przyjemności z jazdy. Chciałbym aby ktoś zobaczył na logi i może wtedy uda się dojść co go boli Logi były wykonywane na 3 biegu na nierównym terenie bo raz lekko z górki a z powrotem pod, dlatego warto to przeanalizować z większą tolerancją Logi statyczne -001 Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM -004 Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM -013 Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM -018 Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM -023 Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Nastawy Podstawowe -003 Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM -011 Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Dynamiczne 001- Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM -003 Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM -004 Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM -008 Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM -010 Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM -011 Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Dynamiczne razem -001-004 Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM -003-011 Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM -011-010 Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM -003-008-011 Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Gdyby ktoś miał ochotę pomóc to bardzo proszę
×
×
  • Dodaj nową pozycję...