Skocz do zawartości

szaryy

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O szaryy

Informacje

  • Imię
    Karol
  • Miasto
    Wieliczka

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia szaryy

3

Reputacja

  1. O kurła. Przy okazji remontu nie miałeś ochoty poszukać gdzieś zaskórniaków na kutą korbe i 0064?
  2. pamięta ktoś może które piny trzeba zasilić od siedziska żeby zaczęło grzać?
  3. czekają Cię w takim razie piękne chwile, przynajmniej do momentu aż znowu zacznie brakować kunia
  4. no ciekaw jestem jak to u Ciebie brzmi z tymi klapami. Dziwne, że masz taki problem z tymi silikonami bo ja nic specjalnego z obejm u siebie nie wrzucałem z a siedzi szczelnie już rok czasu
  5. zamieniłem miejscami i błąd został na tym cylindrze. Dzięki Panowie za zainteresowanie tematem. Wiązkę od tego wtrysku poprowadziłem nową od samej kostki do wtyczki wtrysku dlatego to skreślamy. Ciekawe rzeczy pokazał dzisiaj miernik przy pomiarze rezystancji wtrysku, tzn uszkodzony według vcds wtrysk (nr 4) jest ok, czyli około 180 k ohma ale za to na 5 nie pokazuje nic :O
  6. Cześć, Może ktoś spotkał się z podobnym problemem. 3.0 tdi asb błąd p0271 zawór wtryskowy cilindra- zwarcie z plusem. Wiązka tego wtryskiwacza faktycznie była uszkodzona ale zrobiłem nową. Problem nie ustąpił więc kupiłem sterownik silnika, wymiana również nie pomogła. Wymieniłem miejscami wtryski z 1 na którym nie było błędu dałem na 4 ale dalej pokazuje zwarcie na 4. Objawem jest to, że silnik gaśnie pod odpaleniu, czasami po 5 sekundach, czasami po minucie. Może tutaj miał ktoś podobny przypadek albo domyśla się o co chodzi.
  7. @CZARO_B7 polecam @Łukasz13gość zna się na rzeczy
  8. @Airawata jakie wrażenia na servo względem standardowego magla?
  9. światło cofania bierzesz z tej kostki w skrzyni gve ale żeby to zrobić musisz uciąć swoją aktualną wtyczkę, czyli pewnie pod takie wejście jak poniżej i kupić kostkę która będzie pasowała w to powyżej Odczyt prędkości powinieneś mieć już z abs a nie z impulsatora w skrzyni ale mimo wszystko musisz zakodować sterownik abs pod q. W tym temacie znajdziesz wiedzę z tego zakresu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...