Skocz do zawartości

Kamil313

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kamil313

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Małopolska

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

1165 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Kamil313

14

Reputacja

  1. Niestety już nie pchałem się w kucizne. Nowe turbo przejechało 100 km za które dałem trochę siana i poszło na gwarancje na szczęście bo pojawił się luz osiowy. Zobaczę co się będzie działo teraz, nie ukrywam już mnie temat tego auta zmęczył i chce normalnie cieszyć się jazdą😅
  2. Witam po dłuższej przerwie. Niestety po kolejnym turbo okazało się że w silniku znajdują się opiłki i to dość w dużej ilości. Po odpaleniu auta ciśnienie oleju osiągało kosmiczne wartości. Po sekcji zwłok padła decyzja żeby kupić nowy piec który okazał się szrotem ale to już historia na inną opowieść 😅 udało się przed zrobieniem z nim cokolwiek sprawdzić ze stan z ogłoszenia odbiegał od tego co było rzeczywiście... udało się kupić dół silnika w dobrym stanie w połączeniu z moją głowicą. Wszystko poszło do obróbki i na obecną chwilę auto jest docierane. Cały silnik złożony i przy okazji poprosiłem kolegę aby troszkę zmienił wystrój pod maską 😅 Na obecną chwile trwa docieranie więc przedemną jeszcze ponowne strojenie na turbinie od innej osoby plus dojdzie serwis gazu.
  3. Na początku dałem Eibachy na seryjnego amora (bodajże 1ba miałem) i po ponad 300k km wyzionęły ducha (na Eibachu wytrzymały około 80k km). Zakupiłem amory z MTS, odboje z zawieszenia s line i to wszystko. Talerzyków już nie wymieniałem, bo nie chce zostawić zderzaka na krawężniku. ?
  4. W końcu auto ogarnięte, odebrane od lakiernika, wszystko zrobione bardzo dobrze. Temat z późnym wstawieniem turbo też zażegnany wszystko fajnie chodzi wiec mordęgi z nim zostaly zakończone. Przy zmianie kół na lato zrezygnowałem z dystansów z tyłu, ponieważ zdarzały się obcierki przy 3 osobach w samochodzie. Przy okazji pare zdjęć udało się zrobić na "gotowo".
  5. Kolejne zmiany jakie są obecnie wprowadzane. Amory seryjne miały już dość, więc zakupiłem zestaw z mts technik plus odboje z zawieszenia 1BV. Do tego wymiana oleju, filtrów i targanie turbo w celu zamontowania lepszego wg bo to które było okazało sie beznadziejne. Klapa z niego postanowila opuść turbinę ?. Pewnie będę musiał poczekać jakiś czas żeby się przekonać czy tym razem problem z turbo zostanie zakończony?‍♂️ Następnie czeka mnie wymiana szyby (przez kamien na autostradzie) i oddanie auta do lakiernika zeby doprowadzic auto do dobrej kondycji. Mam nadzieję że uda się wszystko ogarnąć w tej połowie roku.
  6. Cześć, mógłbyś mi podać nr sprężarki? VIN WAUZZZ8E16A258271
  7. No niestety ale różnica w jak odebrałem auto po strojeniu to nie było znacznie lepiej. Pamiętasz może jaki jest koszt takiej gruszki?
  8. Zapewne gruszka która jest w tym turbo odchylila sie i puszcza powietrze na lewo na obecną chwilę przy tych przygodach co miałem przez pół roku ciesze sie że auto jezdzi "normalnie". Mam chyba 3 inne gruszki które mają różne wytrzymałości, wiec będe się z tym zapewne kiedyś męczył. Na obecna chwile mam czym się poruszać z punktu A do punktu B i nie mam żadnych przeladowań ani innych niepotrzebnych sytuacji które przeszkadzały w jego użytkowaniu.
  9. Przed chwilą zrobiłem kreski i tak to wygląda. Spodziewałem się maks 240 koni więc wynik mi się osobiście bardzo podoba ?. 20221110_173106.mp4
  10. Na razie jest seria, chłodnica była zmęczona życiem, na obecną chwilę nie miałem problemu żeby auto się grzało, ale pewnie jeśli będę musiał go zmienić to wyjdzie to w maju/czerwcu przy większych temperaturach.
  11. Witam znowu, mogę w końcu powiedziec, że temat mechaniczny został dopięty, zmiana stroiciela przyniosła efekt i po dwóch dniach auto było gotowe. Byłem na korekcie, wszystko było w porządku. Na razie kresek nie mam ale okolice 230-240 koni powinny być jak je zrobie to oczywiścieje wrzucę. W tym tygodniu udało sie również zrobić LPG do nowego setupu. Oprócz tego wleciała nowa chłodnica. Sprawa kolizji przez którą miałem 2 lata obity prawy bok również się roztrzygnęła, więc jak uporam się z ubezpieczycielem to zrobię cala blacharkę ponieważ oprócz całego boku pare ognisk rdzy też się znajdzie i zrobie to wszystko naraz. Potem w planie mam przyciemnić w końcu szyby i włożyć inne twardsze amory oraz stabilizatory z eski. Po takim czasie i po takich perturbacjach naprawde cieszę się, że mogę na nowo użytkować normalnie ten samochód. Jak na ośkę moc jest adekwatna, na suchym można jeździć ją w normalny sposób bez jakis większych problemów z trakcją.
  12. Dzięki za informacje, na razie zobaczę jaka będzie temperatura po wymianie chłodnicy, chociaż wątpię, żeby były temperatury z rzędu 35 stopni. Jeśli coś będzie dalej nie grało to wymienię najwyżej termostat na jakiś inny.
  13. Witam ponownie, niestety, ale nie mogłem dojść do ładu I składu z samochodem przez ten okres, w międzyczasie pojawił się problem z chłodzeniem. W korkach łapała 108 stopni w trasie wszystko jest bylo okej. Wiatrak chodzi dobrze czujniki są w porządku. Chłodnice zamówiłem nową. Przy okazji popatrzylem że w BFB termostat otwiera się przy 100 stopniach. Z tego co mi wiadomo były w starszych modelach montowane termostaty które otwierały się przy temperaturze 87 stopni czy nawet przy mniejszej wartości. Pytanie moje czy ktoś może wkładał np termostat z b5 albo np z s3? Czy jest to do zrobienia bez większej rzeźby, czy raczej już zostawic to tak jak jest?
  14. No tak to już jest, na szczęście zostało już nie wiele do ogarnięcia żebym mógł się w pełni cieszyć sprawnym samochodem
  15. Witam, auto złożone bylo na strojeniu iiiii turbo wstawało dopiero od 3.5k obrotow. Poprosiłem o przysłanie drugiej turbiny i przy demontazu pierwszej okazało się że westage nie domyka się do pierwotnej pozycji.Drugie turbo zostało założone i podaje tak jak trzeba. Tylko problem znow pojawił się z tym wesgatem. Wczoraj wieczorem odebrałem auto i według wskaźnika potrafiło zrobic ponad 2 bary przy okolo 3k obrotow. Dzisiaj problem pojawił się ten sam. I teraz pytanie do Was czy ktoś ma sprawdzonej firmy westagte który jest solidniejszy? Chce uniknąć sytuacji, ze po ściągnięciu turbo ogarnieciu zeby nie bylo nieszczelności, auto pojezdzi znowu 2 dni, oddam ją na korektę programu i przez gruchę nie uda się jej finalnie wystroic Tak jak należy. Z tego co dobrze pamiętam na obecną chwilę kreski pokazały okolice 260 km i 420nm, więc jest to wynik który mnie satysfakcjonuje?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...