Jump to content
IGNORED

2.0 TDI CR Exeo, kondycja wtrysków i DPF


kamyk_88

Recommended Posts

Hej.

W vcds sprawdziłem wtryski i dpf w swoim aucie. Co do wtryskow to 3 chyba spoko korekty delikatnie na - ale przy przebiegu 233k km to chyba norma. Natomiast wtrysk nr 4 sporo na +. Czy to oznacza, ze jest przytkany? Jak to wyczyścić?

 

Jak interpretować wyniki z dpf? 87dbc6594609888b6437dd438a760d7f.jpg

 

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka

 

 

Link to comment
Share on other sites

uzyj STP do czyszczenia układów paliwa dla diesla - butelka na zbiornik i po 800km spr korekcje

 

Link to comment
Share on other sites

uzyj STP do czyszczenia układów paliwa dla diesla - butelka na zbiornik i po 800km spr korekcje
 
Niecały tydzien temu zalalem liqui moly do wtrysków, dzisiaj zalalem stp i zrobilem 900km i bez zmian. Na 4 cylindrze 1.6mg/str. Mierzylem tuz po trasie na rozgrzanym.

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Czy ktoś zna silnik CGLB? Co najprawdopodobniej moze dawac takie objawy. Wiem, ze takie objawy moze dawać slaba kompresja, kulejaca pompa wysokiego ciśnienia, uszkodzony lub zatkany wtryskiwacz. Ale znalazlem na jakims amerykańskim forum, ze czasami wtrysk glupieje przez uszkodzona wiazke laczaca wtryski z ecu.

Czy ktoś mial kiedys taki problem? Jaka byla przyczyna?

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Czy ktoś zna silnik CGLB? Co najprawdopodobniej moze dawac takie objawy. Wiem, ze takie objawy moze dawać slaba kompresja, kulejaca pompa wysokiego ciśnienia, uszkodzony lub zatkany wtryskiwacz. Ale znalazlem na jakims amerykańskim forum, ze czasami wtrysk glupieje przez uszkodzona wiazke laczaca wtryski z ecu.

 

Czy ktoś mial kiedys taki problem? Jaka byla przyczyna?

 

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka

 

 

Ja bym sprawdził wtryski, oczywiście nie sugeruj się mna bo nie jestem mechanikiem

A tutaj moje korekcje 2.0 tdi bpw 2007 PD 190kkm czasami po 0.00 pokazują na 1 i 2 cyl za mojej kadencji nie były regenerowane

 

21985b00f66057f8a2a3287383ecb542.jpg

 

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Dzisiaj sprawdziłem jeszcze raz i sprawa wyglada tak, ze na postoju na biegu jalowym wtryski wyglądają idealnie, jak na załączonym obrazku. Problem zaczyna sie po przygazowaniu. Na ostatnim cylindrze rosnie korekta ale do ok 0.45 na plusie i wartosc egr wzrasta i soada bardzo powoli. Jak dluzszy czas nie dotykalem gazu to korekty byly wszystkie prawie na 0 i egr 0%, jak przegazowalem to korekty na 3 cyl ok 0.2mg/str, a na 4 0.45mg/str, egr 54% i spadal bardzo wolno. Po trasie 900km na ostatnim cylindrze mialem korekte 1.6mg/str, reszta ok - 0,4mg/str. Spróbuję go wyczyscic i zobacze co sie bedzie dzialo. Obstawiam ze egr sie przycina. Ale poprzedni właściciel go wymienial jakis czas temu na Valeo. 259abc38474428a9585b9ddcac2f0bd2.jpgb0b48c65c27cebe54e5223b0ba41ceb0.jpg

 

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Dzisiaj sprawdziłem jeszcze raz i sprawa wyglada tak, ze na postoju na biegu jalowym wtryski wyglądają idealnie, jak na załączonym obrazku. Problem zaczyna sie po przygazowaniu. Na ostatnim cylindrze rosnie korekta ale do ok 0.45 na plusie i wartosc egr wzrasta i soada bardzo powoli. Jak dluzszy czas nie dotykalem gazu to korekty byly wszystkie prawie na 0 i egr 0%, jak przegazowalem to korekty na 3 cyl ok 0.2mg/str, a na 4 0.45mg/str, egr 54% i spadal bardzo wolno. Po trasie 900km na ostatnim cylindrze mialem korekte 1.6mg/str, reszta ok - 0,4mg/str. Spróbuję go wyczyscic i zobacze co sie bedzie dzialo. Obstawiam ze egr sie przycina. Ale poprzedni właściciel go wymienial jakis czas temu na Valeo. 259abc38474428a9585b9ddcac2f0bd2.jpgb0b48c65c27cebe54e5223b0ba41ceb0.jpg
 
Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka
 
 
 
 
Jak masz zamiennik egr to sprawdź go bo wiem że zamienniki dlugo nie działają, co do korekt nie wypowiem się

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Zastanawia mnie jeszcze różnica miedzy air mass actual a air mass specified. Bo w jednym odczycie jest duza. Ale to przy zamknietym egr.

 

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Zastanawia mnie jeszcze różnica miedzy air mass actual a air mass specified. Bo w jednym odczycie jest duza. Ale to przy zamknietym egr.
 
Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka
 
 
 
 
Jeżeli masz vcds itp to zrob logi, zajrzyj do działu diagnostyka tam jest wszystko opisane A chlopaki na pewno zerkna na twoje log bo z tych zdjęć mozna tylko gdybac.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Zerknijcie na moje pomiary.  Wydaje mi się ze korekcje w normie. 

wtryski logi2.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...