sitar Opublikowano 30 Listopada 2017 Opublikowano 30 Listopada 2017 Witam Walczę ostatnio z ojca paskiem 1.6 ALZ 2001r - silniczek chodził też w A4 więc ktoś może pomoże. Mam parę pytań apropo poniższych błędów -16497/P0113/ - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High -Prawdopodobnie uszkodzony czujnik temperatury powietrza i ten czujnik jest zespolony z przepływką, błąd wyskakuje od razu po wykasowaniu. Wymieniać przepływkę czy ten czujnik nie ma większego znaczenia? -16514/P0130/ - oxygen (lambda) sensor b1 s1 malfunction in circuit -Wychodzi na to że jest uszkodzona grzałka w sondzie(błąd wyskakuje po odpaleniu na zimnym silniku-na ciepłym już nie). Patrząc na Blok pierwszy pokazuje od -10 do -15 % wartości sondy i pytanie czy ta grzałka może powodować błąd o zbyt bogatej mieszance? -16556/P0172/ - fuel trim system too rich bank 1 (błąd na vagu jest razy 2) - Wyskakuje po jakimś czasie od skasowania i od niego zapala się magiczna żółta lampka na desce Autko ma instalację gazową staga, wczoraj sprawdzałem przepływkę i ładnie dobija do 80g/s. Autko nieraz poszarpuje i czasem zgaśnie. Czy któryś z tych pierwszych 2 błędów może powodować ten 3?Z góry dzięki za jakieś porady
zwonko Opublikowano 30 Listopada 2017 Opublikowano 30 Listopada 2017 IAT wpływa na dobór mieszanki, jej przekłamanie może wpływać na too rich. Spotkałem sie z malfuction in circuit z powodu złej mieszanki. Takze zacząłbym od tego G42, i to od kabli i wtyczki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się