tomczas Opublikowano 3 Grudnia 2017 Opublikowano 3 Grudnia 2017 W lutym ściągam głowice bo wszystko wskazuje na walniętą UPG. Nurtują mnie 2 rzeczy, jak z dostępem do ściągnięcia kolektorów wydechowych, czy do ściągnięcia misy olejowej trzeba zrzucać sanki? Oraz czy po ściągnięciu misy - tej pierwszej części, bo o ile pamiętam i dobrze kojarzę to misa u nas składa się z 2 części, jestem w stanie dostać się do korbowodu w taki sposób, aby wyciągnąć tłok górą, gdyby okazało się, że pierścienie są do wywalenia.
wojtek_lbn Opublikowano 9 Grudnia 2017 Opublikowano 9 Grudnia 2017 Miałem okazję popracować trochę przy 2.8 30v w mojej a4 b5 i w a6 c5 (obie 2000r) i powiem Ci, że nawet nie próbowałbym zabierać się za takie naprawy nie wyciągając silnika z budy. Serio, wbrew pozorom tak będzie łatwiej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się