Jump to content

wojtek_lbn

Pasjonat
  • Content Count

    182
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3

About wojtek_lbn

Informacje

  • First name
    Wojtek
  • Location
    Lublin

Car

  • Car model
    S4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2005
  • Engine
    4.2 V8
  • Engine code
    BBK
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

918 profile views
  1. Nikt nie robi zamienników do Q, czasem się trafia np jakiś używany Magnaflow, OE używany w dobrym stanie od święta. Ale generalnie trzeba robić custom wydech po prostu. Zwykle od 3 do 6tys za całość jeśli mówimy o profi robocie. Nie przeskoczysz.
  2. Bardzo dużo można zrobić źle, wystarczy źle zmierzyć owalność cylindrów, źle ocenić ich stan, dobrać tłoki pod kątem pasowania do cylindra, nie sprawdzić luzów pierścieni, źle zrobić głowicę itp itd. Da się też w wielu z tych przypadków zidentyfikować problem bez rozbierania silnika, ale nie oczekiwałbym że ogarnie to ktoś kto za remont silnika bierze 2 czy 2,5tys zł. U mnie to jest koszt samej robocizny przy silniku z motocykla, 2 cylindrowym, wyjętym już z ramy.
  3. Ok, przecież nie mówię, że to norma i części są super. Napisałem tylko jak było w moim przypadku, może miałem szczęście.
  4. Montowałem nie raz klientom do samochodów części Kamoka, od amortyzatorów po wahacze, jakieś elementy hamulcowe - nigdy nie było problemów, a było to dłuższy czas temu bo hurtownia w której aktualnie kupuję części akurat tej firmy nie oferuje... A klienci dalej przyjeżdżają, żeby nie było Jedyne "ale" to z zawieszeń zawsze były części stalowe, nie montowałem nigdy aluminiowych wahaczy.
  5. 1) Czujnik na pewno nie jest sprawny i należało by go zmienić bo komp nie widzi właściwych parametrów, to może być przyczyna, ale nie musi 2) Takie objawy często dają nieszczelne wtryski lpg- na postoju gaz przedostaje się do cylindra i zalewa go, a to powoduje problem z uruchomieniem
  6. Koła "na krzyż" to jeden obwód hamulcowy. Skoro grzeją się oba, to przyjrzałbym się czy nie ma jakiegoś problemu z agregatem od abs/esp. Szczególnie jeśli jest esp.
  7. Nie lepiej założyć oryginalne z hebla 288, tylko nowe? One mieszczą tarcze 312 bez problemu, przynajmniej u mnie w 2.8 V6.
  8. Tu nie trzeba logów nawet wg mnie. Sam widzisz, cuda się dzieją na B2, trzeba sprawdzać po kolei, ale jakieś sterowanie ma, wygląda raczej jakby nie trzymał ciśnienia więc może być np. przytarty okular, ale bez demontażu można gdybać tylko. Regeneracja w Mehenker to temat... drażliwy. W zasadzie 30tys km to całkiem niezły wynik w tym przypadku.
  9. Fazatory robione- wymieniane, czy jakaś regeneracja? W tych silnikach wypadanie zapłonów to często wina wariatorów, sprawdź zakresy i płynność pracy.
  10. Nic nie będę pokazywał, jak nie wierzysz to Twój problem. Tym bardziej, że nie interesuje Cie jak to wygląda, tylko chcesz na siłę udowodnić że masz racje. Osobiście kupiłem nowe dystanse i oryginalne felgi z otworem 57,1, osobiście ja przymierzałem i montowałem, a tak się składa że z mechaniką, plus felgami i oponami mam do czynienia już ładnych parę lat i nieco się na tym znam. P.S. Eibach S-90-9-11-002, felga 8e0 601 025 ak
  11. Łap zdjęcia. Nie mów mi proszę, że nie założę, bo samochód ze zdjęć ma z przodu 11mm z Eibacha, z centrowaniem, bez żadnego problemu... Z tymi felgami wszystko pasuje i drugie mam RSy 19", też pasują. Jak kupisz dystans firmy krzak (albo i nie krzak, ale z jakiejś manufaktury) to może będzie ten problem o którym piszesz, ale nie tu.
  12. Eibach robi 11mm z centrowaniem, 15mm do tych felg to za dużo. Ciężko mi to odnieść do normalnego zawieszenia bo mój jest na gwincie z ogranicznikami, póki co nie dobijał, ale też nie dociążam bardzo tego samochodu. Wrzuce później zdjęcie jak to wygląda na zestawie j/w. Jak nie chcesz przeginać, to lepiej będzie zostać bez dystansów bo musiałbyś zakładać takie bez centrowania, a z tym często są problemy.
  13. 11mm przód i 15mm na tył jest BARDZO na styk z nadkolami, powiedziałbym, że nieco mniej powinno być.
  14. Niestety, taka konstrukcja. Moja jest nieco obniżona (nie wiem dokładnie ile, nowa opona 235/40R18 jest mniej więcej na wysokości rantu błotnika, ale nie chowa się) i z przodu wyszło -1,5 stopnia pochylenia, a powinno być poniżej 1 stopnia. Wszystko inne się dało ustawić na fabryczne wartości zawieszenia S. Nie wiem po co takie gdybanie. Wjeżdżasz na geometrię, montujesz komplet głowic i widać co jest w zakresie, a co nie... Fakt, że najpierw ustawiasz tył i tak jak wyżej wspomniane już zostało, tam są 2 śruby regulacyjne na stronę- jedna od zbieżności i druga od pochylenia.
  15. Obowiązkowo kompletna geometria przy każdej tego typu zmianie. Na dzień dobry za obu osiach przy obniżeniu zmienia się kąt pochylenia koła (i z przodu nic z tym nie zrobisz bo jest nieregulowany), a wielowahacze mają to do siebie, że zbieżności też się zmieniają.
×
×
  • Create New...