MatteoAlessandro 3 Opublikowano 2 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2021 Po wybuchu tłoka w moim cdnc rozważam zakup słupka z wersji już po naprawie wady olejowej (taniej wyjdzie niż szlify), czy nadal to jest cdnc i muszę tylko znaleźć rocznik 2012+ czy zmienił się kod silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek_lbn 7 Opublikowano 3 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2021 Jeśli pytasz o silniki które aso wstawiało na gwarancji jak fabryczny brał za dużo oleju, to dalej były te same kody czyli np CDNC. Całkiem naprawiona została dopiero nowa generacja z której raczej nie założysz słupka u siebie ot tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatteoAlessandro 3 Opublikowano 6 Lipca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2021 W dniu 3.07.2021 o 07:55, wojtek_lbn napisał: Jeśli pytasz o silniki które aso wstawiało na gwarancji jak fabryczny brał za dużo oleju, to dalej były te same kody czyli np CDNC. Całkiem naprawiona została dopiero nowa generacja z której raczej nie założysz słupka u siebie ot tak. no właśnie tak myślałem, a znowu przekładanie cdcd to mechanicznie spoko opcja ale z elektroniką sporo zabawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się