tomczas

Pasjonat
  • Zawartość

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O tomczas

  • Urodziny 28 Luty

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Imię
    Tomasz
  • Lokalizacja
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rocznik
    1996
  • Silnik
    2.8 V6 30V
  • Kod silnika
    ACK
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

193 wyświetleń profilu
  1. Podepne sie pod temat i zapytam ile metrow kabla od aku fo wzmacniacza w bagaznik do sedana?
  2. Moje 2.8 też kopci na biało, za wydechem gryzie w gardło jak cholera, jeszcze w tym miesiącu jedzie na UPG. Do tego mam spadek ciśnienia na 1 cylindrze, wszędzie 12,5, a na nim 8.5. Płynu ubywa.
  3. prosze, wystarczy poszukać podany rozmiar kwadracika w środku, musi odpowiadać idealnie wymiarom w realu. Ale jakbym miał teraz robić, to olałbym ten adapter i kupił uniwersalny zestaw montażowy
  4. W lutym ściągam głowice bo wszystko wskazuje na walniętą UPG. Nurtują mnie 2 rzeczy, jak z dostępem do ściągnięcia kolektorów wydechowych, czy do ściągnięcia misy olejowej trzeba zrzucać sanki? Oraz czy po ściągnięciu misy - tej pierwszej części, bo o ile pamiętam i dobrze kojarzę to misa u nas składa się z 2 części, jestem w stanie dostać się do korbowodu w taki sposób, aby wyciągnąć tłok górą, gdyby okazało się, że pierścienie są do wywalenia.
  5. Udało się komuś upchnąć Helixy b62c na dystansie od kolegi z forum?
  6. Też już rozłożyłem ręce po 2 dniach walki z tym, wymieniłem dmuchawę na nową, bo stara miała już problem ze szczotkami i czasem trzeba było walnąć w deskę, żeby zaczęła kręcić. Możesz coś podpowiedzieć z tym parownikiem, gdzie go szukać i jak to najszybciej zdiagnozować? Auto mojej drugiej połówki i strach ją na droge wypuszczać - tak szyby parują.
  7. Witam. Otóż mam następujący problem z nawiewem. Po 2 tygodniach postoju i nie używania samochodu przestał działać nadmuch. Dmuchawa działa jak szalona, po jej wyciągnięciu wiatrak kręci jak szalony. Problem jest taki, że z kratek przestało cokolwiek dmuchać, zero wiaterku. Czy szyba, srodkowa, nogi - nic. Vagiem sprawdziłem błędy - brak, zrobiony test wyjść - wszystko działa, reaguje każdy silniczek, ponowne sprawdzenie błędów też nic nie wykazało. Zrobiona adaptacja. Też nic. Ręce mi już opadły, bo jakakolwiek jazda jest nie możliwa przez parujące szyby. Ktoś coś może pomóc? w internecie cisza w tym temacie. Są tematy o dmuchawach, silniczkach dmuchawy, ale u mnie wszystko jest ok.
  8. Odsunąłem trochę czujnik abs i u mnie pstrykanie ustąpiło czujnik chodził na tyle lekko, że mechanik musiał go docisnąć przypadkiem, kiedy nie mógł włożyć przegubu na miejsce i się siłował, ale nie na tyle lekko żeby się mógł sam wysunąć czy wsunąć. Musiałem 2x3 nim przekręcić i ciągnąć do góry żeby wyszedł. U mnie usterka naprawiona w 30sekund
  9. i jak kolego poradziłeś sobie z problemem? Mam podobny objaw na prawym kole po zmianie mieszka na przegubie zewnętrznym? Tak myślę czy to nie czujnik od ABS ociera o koronkę?
  10. dzięki za odpowiedź, miałem nadzieje ze jednak jest ściemnienie z kostki i nie pociągnąłem dziś przewodu od lampki, ciągnąć kable do podświetlenia przycisków z polifta od nowa robota
  11. Panowie, dobrze to zrozumiałem, jestem po zmianie licznika i chciałbym go zakodować na swój stary. Dobrze zrozumiałem jak należy wpisać kod? 01062 Kontrola żarówek, Niemiecki - napis Brems Licht, V6, 6 cylindrów benzyna. Czy po takim kodowaniu naprawi mi się wskazanie licznika obrotów czy muszę jeszcze gdzie indziej coś zakodować, będę wdzięczny za radę.
  12. Przepraszam za odkopanie tematu, ale nurtuje mnie jedno pytanie i nie mogę się doczytać. Chcę podłączyć podświetlenie nóg, poprzez wpięcie się w kostkę przy pedałach. Nie chcę, aby nogi zapalały się razem z lampką, ma to być tylko otwarcie drzwi. Moja lampka podsufitki rozjaśnia się i ściemnia i taki efekt chciałbym uzyskać na nogach. Czy po wpięciu się w kostkę taki efekt uzyskam, czy muszę się wpinać w lampkę podsufitki? Dzięki
  13. Panowie mam pytanie odnośnie mocowania Bi-Halogena od Hella Classic i Bi-Xenona Hella Intemo. Czy te soczewki pasują w oryginalne mocowania po demontażu starej soczewki? OK. Już wiem jak z montażem, ma ktoś może fotkę jak to wygląda po zamontowaniu, żeby mieć jakiś punkt odniesienia? Może być na PW.
  14. Soczewka to Mini H1 Bixenon. Wczoraj dopiero wrzuciłem lampy na auto. Muszę ustawić, bo święcą jak chcą, a dzisiaj nic z autem nie robię. Ale po krótkim nocnym przejeździe muszę powiedzieć że robią robotę. Na nieoświetlonym odcinku w nocy, jak włączyłem długie (soczewka + żarówka) to brakło prostej żeby zgubić zasięg oświetlenia. Moim zdaniem szkoda ładować 1500zł za lepsze bixy do tego auta, jak można to zrobić samemu za 250zł.
  15. Ja sam sobie zrobiłem, koszt 250zł Może nie oryginał bix ale zawsze coś