Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Migajaca kontrolka oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam mały problem z migajaca kontrolka oleju silnikowego, zaczyna ona migac gdy mocniej przycisne pedały gazu? dodam, że stan oleju jest maximum silnik normalnie jedzie. Może ktoś z was miał taki przypadek wiec proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. 

Opublikowano
5 minut temu, pablo 21 napisał:

Witam,

Mam mały problem z migajaca kontrolka oleju silnikowego, zaczyna ona migac gdy mocniej przycisne pedały gazu? dodam, że stan oleju jest maximum silnik normalnie jedzie. Może ktoś z was miał taki przypadek wiec proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. 

Micha w dół i czyszczenie smoka olejowego. Powszechny problem i to powinna być jedna z podstawowych czynności po kupnie używanego 1.8t.

Opublikowano

Przeraża mnie to! Przed chwilą zauważyłem, że jadąc 3 biegiem i 4 podczas przyspieszania czuć wyraźnie że moc raz rośnie i raz maleje jak by moc silnika falowala 

Opublikowano

Proponuję nie jeździć póki co takim autem. Przerabiałem 2 razy i nic strasznego.

Długo masz ten samochód? Podejrzewam, że smok nie był nigdy czyszczony więc czas na to :D Problem tzw. oil sludge w tych silnikach jest dotkliwy i proponuję zgłębić wiedzę na ten temat :)

 

Opublikowano
19 minut temu, przem8 napisał:

Proponuję nie jeździć póki co takim autem. Przerabiałem 2 razy i nic strasznego.

Długo masz ten samochód? Podejrzewam, że smok nie był nigdy czyszczony więc czas na to :D Problem tzw. oil sludge w tych silnikach jest dotkliwy i proponuję zgłębić wiedzę na ten temat :)

 

Problem jest taki, że auto kupiłem i chciałem zagłębić się w tym temacie lecz moja wiedza czego szukać jest znikoma bardzo bym prosił o podanie źródła wtedy z miłą chęcią poczytam. 

Opublikowano

Na samym forum jest mnóstwo informacji ale wybacz nie wyręczę Cię. Jest opcja "szukaj" oraz obszerny dział o 1.8t i tam jest encyklopedia wiedzy. Prócz tego wpisz w google i wyskoczy Ci mnóstwo linków na dany temat :D

Na 99% masz zabity nagarem smok olejowy przez wymiany oleju w trybie longlife czyli co 30tys. km. Odstaw do mechanika, niech pomierzy ciśnienie oleju (na zimnym i ciepłym silniku), wyczyści michę ze smokiem i pokrywą zaworów, potem znowu kontrolnie niech zmierzy ciśnienie oleju. Lej dobry syntetyk 5w40 + markowy filtr oleju, wymieniaj max co 10 tys. i ciesz się jazdą.

Pozdrawiam :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...