pablo 21 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Witam, Mam mały problem z migajaca kontrolka oleju silnikowego, zaczyna ona migac gdy mocniej przycisne pedały gazu? dodam, że stan oleju jest maximum silnik normalnie jedzie. Może ktoś z was miał taki przypadek wiec proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
przem8 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Opublikowano 10 Grudnia 2017 5 minut temu, pablo 21 napisał: Witam, Mam mały problem z migajaca kontrolka oleju silnikowego, zaczyna ona migac gdy mocniej przycisne pedały gazu? dodam, że stan oleju jest maximum silnik normalnie jedzie. Może ktoś z was miał taki przypadek wiec proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Micha w dół i czyszczenie smoka olejowego. Powszechny problem i to powinna być jedna z podstawowych czynności po kupnie używanego 1.8t.
pablo 21 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2017 Przeraża mnie to! Przed chwilą zauważyłem, że jadąc 3 biegiem i 4 podczas przyspieszania czuć wyraźnie że moc raz rośnie i raz maleje jak by moc silnika falowala
przem8 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Proponuję nie jeździć póki co takim autem. Przerabiałem 2 razy i nic strasznego. Długo masz ten samochód? Podejrzewam, że smok nie był nigdy czyszczony więc czas na to Problem tzw. oil sludge w tych silnikach jest dotkliwy i proponuję zgłębić wiedzę na ten temat
pablo 21 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2017 19 minut temu, przem8 napisał: Proponuję nie jeździć póki co takim autem. Przerabiałem 2 razy i nic strasznego. Długo masz ten samochód? Podejrzewam, że smok nie był nigdy czyszczony więc czas na to Problem tzw. oil sludge w tych silnikach jest dotkliwy i proponuję zgłębić wiedzę na ten temat Problem jest taki, że auto kupiłem i chciałem zagłębić się w tym temacie lecz moja wiedza czego szukać jest znikoma bardzo bym prosił o podanie źródła wtedy z miłą chęcią poczytam.
przem8 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Na samym forum jest mnóstwo informacji ale wybacz nie wyręczę Cię. Jest opcja "szukaj" oraz obszerny dział o 1.8t i tam jest encyklopedia wiedzy. Prócz tego wpisz w google i wyskoczy Ci mnóstwo linków na dany temat Na 99% masz zabity nagarem smok olejowy przez wymiany oleju w trybie longlife czyli co 30tys. km. Odstaw do mechanika, niech pomierzy ciśnienie oleju (na zimnym i ciepłym silniku), wyczyści michę ze smokiem i pokrywą zaworów, potem znowu kontrolnie niech zmierzy ciśnienie oleju. Lej dobry syntetyk 5w40 + markowy filtr oleju, wymieniaj max co 10 tys. i ciesz się jazdą. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się