pablo 21 Posted December 10, 2017 Posted December 10, 2017 Witam, Mam mały problem z migajaca kontrolka oleju silnikowego, zaczyna ona migac gdy mocniej przycisne pedały gazu? dodam, że stan oleju jest maximum silnik normalnie jedzie. Może ktoś z was miał taki przypadek wiec proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
przem8 Posted December 10, 2017 Posted December 10, 2017 5 minut temu, pablo 21 napisał: Witam, Mam mały problem z migajaca kontrolka oleju silnikowego, zaczyna ona migac gdy mocniej przycisne pedały gazu? dodam, że stan oleju jest maximum silnik normalnie jedzie. Może ktoś z was miał taki przypadek wiec proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Micha w dół i czyszczenie smoka olejowego. Powszechny problem i to powinna być jedna z podstawowych czynności po kupnie używanego 1.8t.
pablo 21 Posted December 10, 2017 Author Posted December 10, 2017 Przeraża mnie to! Przed chwilą zauważyłem, że jadąc 3 biegiem i 4 podczas przyspieszania czuć wyraźnie że moc raz rośnie i raz maleje jak by moc silnika falowala
przem8 Posted December 10, 2017 Posted December 10, 2017 Proponuję nie jeździć póki co takim autem. Przerabiałem 2 razy i nic strasznego. Długo masz ten samochód? Podejrzewam, że smok nie był nigdy czyszczony więc czas na to Problem tzw. oil sludge w tych silnikach jest dotkliwy i proponuję zgłębić wiedzę na ten temat
pablo 21 Posted December 10, 2017 Author Posted December 10, 2017 19 minut temu, przem8 napisał: Proponuję nie jeździć póki co takim autem. Przerabiałem 2 razy i nic strasznego. Długo masz ten samochód? Podejrzewam, że smok nie był nigdy czyszczony więc czas na to Problem tzw. oil sludge w tych silnikach jest dotkliwy i proponuję zgłębić wiedzę na ten temat Problem jest taki, że auto kupiłem i chciałem zagłębić się w tym temacie lecz moja wiedza czego szukać jest znikoma bardzo bym prosił o podanie źródła wtedy z miłą chęcią poczytam.
przem8 Posted December 10, 2017 Posted December 10, 2017 Na samym forum jest mnóstwo informacji ale wybacz nie wyręczę Cię. Jest opcja "szukaj" oraz obszerny dział o 1.8t i tam jest encyklopedia wiedzy. Prócz tego wpisz w google i wyskoczy Ci mnóstwo linków na dany temat Na 99% masz zabity nagarem smok olejowy przez wymiany oleju w trybie longlife czyli co 30tys. km. Odstaw do mechanika, niech pomierzy ciśnienie oleju (na zimnym i ciepłym silniku), wyczyści michę ze smokiem i pokrywą zaworów, potem znowu kontrolnie niech zmierzy ciśnienie oleju. Lej dobry syntetyk 5w40 + markowy filtr oleju, wymieniaj max co 10 tys. i ciesz się jazdą. Pozdrawiam
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now