Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana świec żarowych A4 B7 BRE


Adrian bb

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem nowicjuszem i przepraszam jeżeli temat już jest ale nie doszukałem się opisu z fotografią . Szykuje się do wymiany świec żarowych oraz czujnika doładowania ciśnienia . Czy ktoś podpowie jak się za to zabrać mam jakieś pojęcie o autach ale to moje pierwsze audi i nie chce popsuć a do mechanika dobije dopiero po świętach więc zabiorę się za to sam. Oprócz tego świeci mi błąd żarówki postojowej prawej nie świeciła  więc wymieniłem dwie odrazu na ledowe i niestety błąd dalej świeci teraz prawej i lewej co się stało ??? Mam interfejs vag błędu nie da się skasować . Proszę o POMOC.  Oprócz tego świeci się błąd który zamieszczam na zdjęciu jak się do tego zabrać czy wogole  dam radę to sam zrobić ?? 

Sorki za taki rozpiskę ale wole odrazu zapytać o wszystko niż zakładać kilka tematów 

IMG_20171212_181144.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, Adrian bb napisał:

Witam jestem nowicjuszem i przepraszam jeżeli temat już jest ale nie doszukałem się opisu z fotografią . Szykuje się do wymiany świec żarowych oraz czujnika doładowania ciśnienia . Czy ktoś podpowie jak się za to zabrać mam jakieś pojęcie o autach ale to moje pierwsze audi i nie chce popsuć a do mechanika dobije dopiero po świętach więc zabiorę się za to sam. Oprócz tego świeci mi błąd żarówki postojowej prawej nie świeciła  więc wymieniłem dwie odrazu na ledowe i niestety błąd dalej świeci teraz prawej i lewej co się stało ??? Mam interfejs vag błędu nie da się skasować . Proszę o POMOC.  Oprócz tego świeci się błąd który zamieszczam na zdjęciu jak się do tego zabrać czy wogole  dam radę to sam zrobić ?? 

Sorki za taki rozpiskę ale wole odrazu zapytać o wszystko niż zakładać kilka tematów 

IMG_20171212_181144.jpg

Sorry ale czytając to co napisałeś, to na odległość bije kompletny brak wiedzy, by te operacje bezpiecznie przeprowadzić :decayed: