Skocz do zawartości
Wyświetl w aplikacji

Lepszy sposób przeglądania. Dowiedz się więcej.

Forum Audi A4 Klub Polska

Aplikacja działająca w trybie pełnoekranowym na ekranie głównym, z powiadomieniami push, odznakami i wieloma innymi funkcjami.

Aby zainstalować tę aplikację na iOS i iPadOS
  1. Stuknij ikonę Udostępnij w Safari
  2. Przewiń menu i stuknij Dodaj do ekranu głównego.
  3. Stuknij Dodaj w prawym górnym rogu.
Aby zainstalować tę aplikację na urządzeniu z systemem Android
  1. Kliknij menu z trzema kropkami (⋮) w prawym górnym rogu przeglądarki.
  2. Kliknij Dodaj do ekranu głównego lub Zainstaluj aplikację.
  3. Potwierdź, klikając Zainstaluj.

Wymiana świec żarowych A4 B7 BRE

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem nowicjuszem i przepraszam jeżeli temat już jest ale nie doszukałem się opisu z fotografią . Szykuje się do wymiany świec żarowych oraz czujnika doładowania ciśnienia . Czy ktoś podpowie jak się za to zabrać mam jakieś pojęcie o autach ale to moje pierwsze audi i nie chce popsuć a do mechanika dobije dopiero po świętach więc zabiorę się za to sam. Oprócz tego świeci mi błąd żarówki postojowej prawej nie świeciła  więc wymieniłem dwie odrazu na ledowe i niestety błąd dalej świeci teraz prawej i lewej co się stało ??? Mam interfejs vag błędu nie da się skasować . Proszę o POMOC.  Oprócz tego świeci się błąd który zamieszczam na zdjęciu jak się do tego zabrać czy wogole  dam radę to sam zrobić ?? 

Sorki za taki rozpiskę ale wole odrazu zapytać o wszystko niż zakładać kilka tematów 

IMG_20171212_181144.jpg

Opublikowano
42 minuty temu, Adrian bb napisał: