Pacia Opublikowano 13 Grudnia 2017 Opublikowano 13 Grudnia 2017 Hej forumowicze jestem tu nowa i zapewne był już ten temat ale niestety nic nie moge znaleźć. A więc mój problem wygląda tak kupilam 2.0 ALT multitronic pewnego razu jadąc zapaliła mi sie kontrolka silnika i strasznie zaczął klekotac mi silnik mechanik zdiagnozowal że to wariator faz rozrządu i wałek ssący więc kupilam używany ale w dobrym stanie z tym że ori nr części miała na końcu literka D A ja kupilam do 2002r i ma na końcu literka C. Przy wymianie wariatora mechanik wymienił jeszcze lancuch napinacza. Po tym po podłączeniu do kompa pokazuje się błąd czujnik położenia walka rozrządu przy odpaleniu trzeba było dodać więcej gazu i auto odpaliło, ale gdy jechalam auto nie mialo w ogole mocy skrzynia zmianiala biegi do 3 a pozniej trzeba bylo zmieniac recznie. Pewnego razy pojechałam nim na miasto zgasilam poszłam załatwić sprawy i gdy wróciłam odpalam kręcę i krece i nic. Zapakowalam go na lawete mechanik wymienił czujnik na Boscha ale auto dalej nie ma mocy i ma problemy z odpalaniem. I dalej wyskakuje ten sam błąd: rozrząd ustawiony dobrze serwis ASO twierdzi że nr wariatora w tym przypadku nie ma znaczenia i już brak pomysłu. Pomocy miał ktoś taki przypadek
radekjez Opublikowano 13 Grudnia 2017 Opublikowano 13 Grudnia 2017 Hej forumowicze jestem tu nowa i zapewne był już ten temat ale niestety nic nie moge znaleźć. A więc mój problem wygląda tak kupilam 2.0 ALT multitronic pewnego razu jadąc zapaliła mi sie kontrolka silnika i strasznie zaczął klekotac mi silnik mechanik zdiagnozowal że to wariator faz rozrządu i wałek ssący więc kupilam używany ale w dobrym stanie z tym że ori nr części miała na końcu literka D A ja kupilam do 2002r i ma na końcu literka C. Przy wymianie wariatora mechanik wymienił jeszcze lancuch napinacza. Po tym po podłączeniu do kompa pokazuje się błąd czujnik położenia walka rozrządu przy odpaleniu trzeba było dodać więcej gazu i auto odpaliło, ale gdy jechalam auto nie mialo w ogole mocy skrzynia zmianiala biegi do 3 a pozniej trzeba bylo zmieniac recznie. Pewnego razy pojechałam nim na miasto zgasilam poszłam załatwić sprawy i gdy wróciłam odpalam kręcę i krece i nic. Zapakowalam go na lawete mechanik wymienił czujnik na Boscha ale auto dalej nie ma mocy i ma problemy z odpalaniem. I dalej wyskakuje ten sam błąd: rozrząd ustawiony dobrze serwis ASO twierdzi że nr wariatora w tym przypadku nie ma znaczenia i już brak pomysłu. Pomocy miał ktoś taki przypadek Dziwna sprawa rozrzad ok wariator lancuch,moze dziwnym trafem cewka ale piszesz ze juz nie odpalil to nie cewka padla, moze czujnik polozenia walka, nagraj film i wstaw tutaj moze cos uda sie ustalic,podjedz do innego mech i powiedz co i jak moze tamten zj***l robote zle ustawione walki beda mialy to do siebie ze silnik bedzie tez klepal Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Pacia Opublikowano 13 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2017 Czujnik położenia walka (halla) wymienił na Boscha i dalej to samo z kolei czujnik położenia wału był wymieniony jakiś miesiąc wcześniej. Nie mam jak nagrać filmu poniewaz auto od miesiąca stoi u mechanika on też rozkłada ręce dzisiaj mi powiedział że będzie szukał przyczyny w głowicy albo w zawrorach. Myślisz że to też może być przyczyną?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się