Voucher Opublikowano 17 Grudnia 2017 Opublikowano 17 Grudnia 2017 Panowie, Mam taki problem, który mnie irytuje. Mianowicie moje xenony zostały przerobione na bixenon przez kolege z forum. Wszystko ładnie, pięknie tylko w porach deszczowych oraz w chłodne dni reflektory parują podczas jazdy. Co prawda para schodzi z reflektora po nocy, ale nie tak to powinno byc. Reflektory są szczelne. Próbowałem juz rożnych sposobów. Wymieniłem dekielki, w starych dekielkach wywierciłem otwory, ktore od wewnetrznej strony podkleiłem filtrem aby nie dostawał sie kurz, przyklejałem do dekielków woreczki pochłaniające wilgoć i nic. Reflektory dalej parują podczas jazdy. Macie jakieś sprawdzone metody na to? Może powrzucac wiecej woreczków pochłaniających wilgoć? Sam juz nie wiem.
Lukasz_N Opublikowano 18 Grudnia 2017 Opublikowano 18 Grudnia 2017 Skoro nie parowały a teraz jest problem to znaczy, że nieszczelność powstała gdzieś w czasie przeróbki. Do sprawdzenia połączenie klosza z obudową i dekielki.
Lukasz_N Opublikowano 18 Grudnia 2017 Opublikowano 18 Grudnia 2017 Skoro nie parowały a teraz jest problem to znaczy, że nieszczelność powstała gdzieś w czasie przeróbki. Do sprawdzenia połączenie klosza z obudową i dekielki.
Voucher Opublikowano 18 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2017 Polaczenia i dekielki sa szczelne. Podejrzewam ze reflektory sa szczelne na tyle ze powstaje duza roznica temperatur miedzy srodkiem lampy, a temp na zewnatrz, dlatego tez lampa paruje.
hubi. Opublikowano 18 Grudnia 2017 Opublikowano 18 Grudnia 2017 wszystkie żarówki wymienione na led ? Dobrze jest zostawić jakieś żarówki normalne żeby robiły ciepło w lamie i wszystko będzie odparowywać
Voucher Opublikowano 18 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2017 Tylko dlugie sa na H7. Postojowe led i mijania xenon.
gecons Opublikowano 18 Grudnia 2017 Opublikowano 18 Grudnia 2017 prosta sprawa uszczelnić i po sprawie zawsze mozesz np puscic sprezone powietrze od srodka z zewnac namydlić lampę i obserowac gdzie sa bańki powietrza kombinuj każdy patent który zadziała bedzie dobry
AdiAdecky Opublikowano 20 Grudnia 2017 Opublikowano 20 Grudnia 2017 Dół lampy sprawdzony? są tam 2 otwory może tamtędy się dostaje wilgoć, być może nie zaklejone lub zaklejone i nie ma jak odprowadzać ciepła. Ewentualnie przez regulację góra-dół zacieka.
Voucher Opublikowano 27 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2017 Wszystko ładnie sklejone. Przeczyściłem odpowietrzniki sprężonym powietrzem. Zobaczymy czy cos pomoze...
Voucher Opublikowano 29 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2017 (edytowane) No i niestety lampy dalej paruja... Wyciagalem biale plasticzki przy odpowietrznikach, ktore wyczyscilem z kurzu, przedmuchalem otwory i dalej nic. Macie jeszcze jakies pomysly? Bo juz nie wiem jak to ugryzc.. Edytowane 29 Grudnia 2017 przez Voucher
Lukasz_N Opublikowano 29 Grudnia 2017 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Jeśli wszystkie dekle i uszczelki są w porządku i łączenie klosza ok, to pozostaje oklejenie lampy folia. Zobaczysz czy problem leży w nieszczelności czy braku cyrkulacji powietrza.
Voucher Opublikowano 29 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2017 Jesli problem lezy w cyrkulacji to jak temu zaradzic?
Voucher Opublikowano 3 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2018 Moze wyciagnac te plastiki z odpowietrznikow? Moze to poprawiloby curkulacje?
adi55 Opublikowano 7 Stycznia 2018 Opublikowano 7 Stycznia 2018 (edytowane) mam ten sam problem tez po przerobieniu na bix umnie parowanie widac ze zaczyna z samego przodu u dolu,nawet jak auto stoi cala noc to rano sa lampy za parowane Edytowane 7 Stycznia 2018 przez adi55
michcio28810 Opublikowano 7 Stycznia 2018 Opublikowano 7 Stycznia 2018 Zrób test szczelności. Jest też opcja że lampa ma w sobie jeszcze wilgoć i zawsze będzie parowala
adi55 Opublikowano 7 Stycznia 2018 Opublikowano 7 Stycznia 2018 Gisciu co mi przerabial z forum kazal dekielki otworzyc,przez tydzien czasu byly otwarte i dalej paruja
michcio28810 Opublikowano 7 Stycznia 2018 Opublikowano 7 Stycznia 2018 Średni pomysł bo jak są otwarte to też idzie do nich wilgoć a nawet woda może się dostać. Suszenie na grzejniku albo suszarka lub opalarka bez grzania
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się