Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 Lampy xenon przerobione na bixenon parują


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie,

Mam taki problem, który mnie irytuje. Mianowicie moje xenony zostały przerobione na bixenon przez kolege z forum. Wszystko ładnie, pięknie tylko w porach deszczowych oraz w chłodne dni reflektory parują podczas jazdy.

Co prawda para schodzi z reflektora po nocy, ale nie tak to powinno byc.

Reflektory są szczelne. Próbowałem juz rożnych sposobów. Wymieniłem dekielki, w starych dekielkach wywierciłem otwory, ktore od wewnetrznej strony podkleiłem filtrem aby nie dostawał sie kurz, przyklejałem do dekielków woreczki pochłaniające wilgoć i nic. Reflektory dalej parują podczas jazdy.

 

Macie jakieś sprawdzone metody na to? Może powrzucac wiecej woreczków pochłaniających wilgoć? Sam juz nie wiem.

Opublikowano

Skoro nie parowały a teraz jest problem to znaczy, że nieszczelność powstała gdzieś w czasie przeróbki. Do sprawdzenia połączenie klosza z obudową i dekielki.

Opublikowano

Skoro nie parowały a teraz jest problem to znaczy, że nieszczelność powstała gdzieś w czasie przeróbki. Do sprawdzenia połączenie klosza z obudową i dekielki.

Opublikowano

Polaczenia i dekielki sa szczelne. Podejrzewam ze reflektory sa szczelne na tyle ze powstaje duza roznica temperatur miedzy srodkiem lampy, a temp na zewnatrz, dlatego tez lampa paruje.

Opublikowano

wszystkie żarówki wymienione na led ? 

Dobrze jest zostawić jakieś żarówki normalne żeby robiły ciepło w lamie i wszystko będzie odparowywać 

Opublikowano

Tylko dlugie sa na H7. Postojowe led i mijania xenon.

Opublikowano

prosta sprawa uszczelnić i po sprawie zawsze mozesz np puscic sprezone powietrze od srodka z zewnac namydlić lampę i obserowac gdzie sa bańki powietrza kombinuj każdy patent który zadziała bedzie dobry

Opublikowano

Dół lampy sprawdzony? są tam 2 otwory może tamtędy się dostaje wilgoć, być może nie zaklejone lub zaklejone i nie ma jak odprowadzać ciepła. Ewentualnie przez regulację góra-dół zacieka.

Opublikowano

Wszystko ładnie sklejone. Przeczyściłem odpowietrzniki sprężonym powietrzem.

Zobaczymy czy cos pomoze...

Opublikowano (edytowane)

No i niestety lampy dalej paruja... Wyciagalem biale plasticzki przy odpowietrznikach, ktore wyczyscilem z kurzu, przedmuchalem otwory i dalej nic.

Macie jeszcze jakies pomysly? Bo juz nie wiem jak to ugryzc..

Edytowane przez Voucher
Opublikowano

Jeśli wszystkie dekle i uszczelki są w porządku i łączenie klosza ok, to pozostaje oklejenie lampy folia. Zobaczysz czy problem leży w nieszczelności czy braku cyrkulacji powietrza.

Opublikowano

Jesli problem lezy w cyrkulacji to jak temu zaradzic?

Opublikowano

Moze wyciagnac te plastiki z odpowietrznikow? Moze to poprawiloby curkulacje?

Opublikowano (edytowane)

mam ten sam problem tez po przerobieniu na bix umnie parowanie widac ze zaczyna z samego przodu u dolu,nawet jak auto stoi cala noc to rano sa lampy za parowane

Edytowane przez adi55
Opublikowano

Zrób test szczelności. Jest też opcja że lampa ma w sobie jeszcze wilgoć i zawsze będzie parowala

Opublikowano

Gisciu co mi przerabial z forum kazal dekielki otworzyc,przez tydzien czasu byly otwarte i dalej paruja

Opublikowano

Średni pomysł bo jak są otwarte to też idzie do nich wilgoć a nawet woda może się dostać. Suszenie na grzejniku albo suszarka lub opalarka bez grzania

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...