Madern Opublikowano 17 Grudnia 2017 Opublikowano 17 Grudnia 2017 Witam, zauważyłem ze czujnik wału lub walka rozrządu (nie wiem który to który) puszcza olej przez wtyczkę, już raz czyściłem ale teraz patrzę ze znowu jest wtyczka cała w oleju. Jak odepne całkowicie to nie ma różnicy w pracy silnika. Czy to możliwe ze przez to pstatnio wzrosło spalanie do 17 l ? I jaki to nr części dokładnie albo czego szukać ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
GOLI Opublikowano 17 Grudnia 2017 Opublikowano 17 Grudnia 2017 To nie czujnik, to zawór sterujący zmiennymi fazami rozrządu, i raczej tanie to to nie będzie,chyba że używka
Madern Opublikowano 17 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2017 To nie czujnik, to zawór sterujący zmiennymi fazami rozrządu, i raczej tanie to to nie będzie,chyba że używka Kurczę to niedobrze, a jakiś nr tego masz może ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rabbi Opublikowano 17 Grudnia 2017 Opublikowano 17 Grudnia 2017 (edytowane) 1 godzinę temu, Madern napisał: Kurczę to niedobrze, a jakiś nr tego masz może ? Napisz w Divisionie tam najprędzej pomogą Edytowane 17 Grudnia 2017 przez Rabbi
Madern Opublikowano 17 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2017 Ok, już znalazłem, jakby ktoś szukał to zawór n205, nr OEM06F 109 257 A. Notabene znalazłem o tym wątek na Audizine: http://www.audizine.com/forum/showthread.php/551692-Big-news-about-the-N205
trebron82 Opublikowano 9 Stycznia 2018 Opublikowano 9 Stycznia 2018 (edytowane) W dniu 17.12.2017 o 16:39, Madern napisał: Ok, już znalazłem, jakby ktoś szukał to zawór n205, nr OEM06F 109 257 A. Notabene znalazłem o tym wątek na Audizine: http://www.audizine.com/forum/showthread.php/551692-Big-news-about-the-N205 Zauważyłem że mam ten sam problem. Wtyczka jest cała w oleju i widzę że tył silnika jest mokry od samej góry. Wymieniłeś już może? Zamiennik czy oryginał? Dzwoniłem do ASO w UK i wołają za niego £98,40. Rewizja z A zmieniła się już na C. Jak oni te ceny ustalają. Edytowane 9 Stycznia 2018 przez trebron82
Madern Opublikowano 9 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2018 Zauważyłem że mam ten sam problem. Wtyczka jest cała w oleju i widzę że tył silnika jest mokry od samej góry. Wymieniłeś już może? Jaka cena? Tak wymieniłem kupiłem co prawda zamiennik za jakieś 150zl ale spełnia swoją funkcje i spalanie spadło Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
trebron82 Opublikowano 9 Stycznia 2018 Opublikowano 9 Stycznia 2018 Właśnie edytowałem u góry posta. Dzwoniłem do ASO i w UK wołają za niego 98 funtów. Lekki szok za takie małe gówienko. Czy możesz mi dać znać jaki zamiennik kupiłeś bo chyba nie szarpnę się na oryginał w tej chwili? Poważniejsza naprawa przede mną się szykuje.
Madern Opublikowano 9 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2018 Jasne, tylko nie sugeruj sie ze A3 jest napisane, ja patrzylem po prostu na nr czesci http://allegro.pl/zawor-zmiennych-faz-rozrzadu-audi-a3-2-0tfsi-2004-i6916038990.html?snapshot=MjAxNy0xMi0xN1QxNTozNTo1NS43NTBaO2J1eWVyO2UyMmRiM2YzZDYwNzE0MjAyOTM4ZmM5YTA5NjNlYjdhNTA0MWY4NjVlODVhNjRiMDY2ZGRmNDU4YTMzZDZkYzg%3D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się