Dearm Opublikowano 18 Grudnia 2017 Opublikowano 18 Grudnia 2017 Mam problem z dolnym katalizatorem w Audi a4 b6 3.0 ASN strona 4,5,6 cylinder czyli po prawej od przodu silnika. Katalizator jest prawdopodobnie zapchany. I teraz pytanie czy mogę wyciąć tylko z jednej strony i wspawać rurkę dopóki nie znajdę innego sprawnego katalizatora? Czy będzie jakiś problem z kompresją czy cos?
Makale Opublikowano 19 Grudnia 2017 Opublikowano 19 Grudnia 2017 Możesz, ale wycinaj dwa od razu. Każdy tłumikarz wyspawa ci downpipe'a. Katów nie musisz mieć. Chory wymysł ekologów. Potem do tunera bo po 50 km wyskoczy Ci check engine. Tuner ok. 200 zł za usunięcie sond lambda tych za katem. Kupowanie innego "sprawnego" ale zapewne używanego kata to porażka. Żeby V-ka pracowała prawidłowo musi mieć podobny przepływ gazów.
AlexDLU Opublikowano 15 Stycznia 2018 Opublikowano 15 Stycznia 2018 ja mam właśnie wywalone katy, poprzedni właściciel wywalił ale błędu nie skasował, u mnie w okolicy koszt usunięcia błędu max 200 zł od ręki, będę robić w tym tygodniu. dodatkowo mam nieszczelny układ po wspawaniu rurek w miejsce katów i łcznika elastycznego także do roboty, a w planie chciałbym zamontować wydech (nie wiem czy dobrą drogę obieram) jak w brzmienie w V8, czy warto zamontować układ z S4 lub innego 4.2 ? przeglądam forum i sie doszukać jeszcze nie mogę czy ktoś robił taki swap do 3.0
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się