Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] pytanie dot. logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Prosze o analize logow. Wydaje mi sie ze turbo przeladowuje? Co ewentualnie moze byc tego przyczyna?

03.jpg

Clipboard08.jpg

Clipboard11.jpg

Opublikowano

coś jakoś słabo chodzi to turbo, pewnie kierownice, strasznie długo dochodzi do ciśnienia zadanego :confused:

zrób 11 w bs i poobserwuj sztangę i wrzuć tego loga

Opublikowano
strasznie długo dochodzi do ciśnienia zadanego

a potem jeszcze na dodatek przeładowuje

też uważam jak SebMis. pit, sporo było o kierownicach w AFNie, przejrzyj forum...

Opublikowano

Dzięki za odpowiedzi. Tak nawiasem mowiac wszystko zaczelo sie, gdy podczas jednej z tras niunie przymulilo, nic powyzej 3200 obrotow na 5 biegu, Po wylaczeniu silnika oczywiscie moc wrocila.

Po podpieciu pod vag-a otrzymalem taki blad:

17958 - Charge Pressure: Control Deviation

P1550 - 35-00 - -

Po wykasowaniu, jak do tej pory, nie mam powtorki bledu. Oczywiscie jutro dokonam dalszych diagnostyk zelecanych przez SebMis, a w tej chwili zabieram sie za czytanie forum i szykuje sie mentalnie do przygod z turbo - patrz wydatkow ;(

Opublikowano
patrz wydatkow ;(

niekoniecznie muszą być duże ;)

Opublikowano
Po podpieciu pod vag-a otrzymalem taki blad:

17958 - Charge Pressure: Control Deviation

P1550 - 35-00 - -

17958 - Ladedruck Regeldifferenz = Cisnienie doladowania odbiega od wymaganego =czyli to samo co 00575.... i wszystko jasne :twisted: ... (były juz pisane elaboraty na ten temat :wink: )

dla ułatwienia: do sprawdzenia N75,zaluzje w turbo,podcisnienie (przewody) ,układ dolotowy

Opublikowano
do sprawdzenia N75,zaluzje w turbo,podcisnienie (przewody) ,układ dolotowy

dlaczego taka kolejność ?

Opublikowano
do sprawdzenia N75,zaluzje w turbo,podcisnienie (przewody) ,układ dolotowy

dlaczego taka kolejność ?

bo tak mi sie napisało ..... :wink:

wybaczcie ale kolejnosci sprawdzania elementów pisac nie bede ... logiczne jest ze najpierw sprawdza sie to co najłatwiej i najszybciej ..... :wink:

Opublikowano

kierownice zapieczone jak nic, zero zmiany ciśnienia, kto nim jeździł wcześniej "taxi-man" :twisted:

poszukaj postów o rozruszaniu kierownic, jeśli nic nie pomoże to rozbiórka turbo i czyszczenie kierownic i będzie banglać :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...