Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Tarcze, klocki, wirus, ewentualny swap.


napalm

Rekomendowane odpowiedzi

Bry, za miesiac, dwa przymierzam się do wymiany tarcz i klocków. Aktualnie jest seria 288/245, planuje zmienić komplet przod i tył, ale wiele osób pisało o swapie na większe tarcze. Silnik BPW z Q, więc jakimś wielkim postrachem nie jest. W przyszłości (dalekiej) mysle o jakimś lekkim wirusie, ale pytanie brzmi - czy jest sens robić swap hamulców przy takiej mocy?

Poki co chętny na kupno tego: http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7011098302, choć nie wiem czy nie wjadą klocki Ferodo.

Jakieś sugestie?

P.S jakiś forumowicz ma zniżki na tego typu rzeczy? Chętnie bym kupił ciut taniej ale swój od swojego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak planujesz swap na większe to po co kupować teraz to i pchać się w koszta. Zestaw 320/288 hamuje już na prawdę dobrze. A tarcze i klocki kupisz u kolegi Wandej na forum ma dobre ceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Rob@k napisał:

Jak planujesz swap na większe to po co kupować teraz to i pchać się w koszta. Zestaw 320/288 hamuje już na prawdę dobrze. A tarcze i klocki kupisz u kolegi Wandej na forum ma dobre ceny.

Hej, nie planuje, wydaje mi się, ze przy takiej mocny zbędny jest swap. Dlatego pytam czy opłaca się pchać w swap czy kupować serię ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci tak jak przesiadłem się ze swojego do kumpla a4 z takim zestawem jak twoje 288/245, to jego auto zwalniało nie hamowało. Przejechał się moim i sam to stwierdził. Zmienił na 312/255 znacznie tańsze i już hamuje, ale twój wybór. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Rob@k napisał:

Powiem Ci tak jak przesiadłem się ze swojego do kumpla a4 z takim zestawem jak twoje 288/245, to jego auto zwalniało nie hamowało. Przejechał się moim i sam to stwierdził. Zmienił na 312/255 znacznie tańsze i już hamuje, ale twój wybór. 

Rozumiem, odezwałem się do Wandeja i będę z nim gadał. Z ciekawości zapytam jeszcze. Ile kosztuje taki swap z serii? Jarzma trzeba dokupić z tego co wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Rob@k napisał:

Tu masz wszystko co i jak

 

Dziękuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, napalm napisał:

Bry, za miesiac, dwa przymierzam się do wymiany tarcz i klocków. Aktualnie jest seria 288/245, planuje zmienić komplet przod i tył, ale wiele osób pisało o swapie na większe tarcze. Silnik BPW z Q, więc jakimś wielkim postrachem nie jest. W przyszłości (dalekiej) mysle o jakimś lekkim wirusie, ale pytanie brzmi - czy jest sens robić swap hamulców przy takiej mocy?

Poki co chętny na kupno tego: http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7011098302, choć nie wiem czy nie wjadą klocki Ferodo.

Jakieś sugestie?

P.S jakiś forumowicz ma zniżki na tego typu rzeczy? Chętnie bym kupił ciut taniej ale swój od swojego :)

Kolego, moc Twojego auta i waga jest na tyle duza ze seryjne hamulce nie sa w stanie jej ogarnać.

Proponuję wykonać prosty test, oczywiście na pustej szerokiej drodze szybkiego ruchu, najlepiej w nocy.

Rozpędz auto do licznikowych 200km/h i gwałtownie wyhamuj auto do ZERA używając całej siły prawej nogi, staraj się zapamiętać przy jakim słupku zacząłeś hamować.

Oczywiscie pochwal się wynikami.

Że swojej strony polecam od razu 320mm, 312tki to kupa.

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...