9tomek5 Opublikowano 4 Stycznia 2018 Opublikowano 4 Stycznia 2018 Witam Wiem ze to nie audi ale to jedna grupa (Audiczki przy kupnie niestety były standardowo wyposażone w szpachle ) Wiec padł wybór na Exeo... Do rzeczy Niepokoi mnie ta praca na zimny silniku A podczas zagrzania (jazdy około 20km na ciężkiej nodze ) zapala się kontrolka niskiego ciśnienia silnika ciśnienie przy Ok 3tys obrotów na ciepłym dochodzi do 5 bar Czujnik ciśnienia nowy olej castrol 5w30 (wcześniej long life..) Pytanie moje do was ile mogę rządac zwrotu od sprzedawcy? Co w nim siedzi? Czy najlepiej oddać go sprzedającemu Pozdrawiam Link do pracy silnikahttps://youtu.be/r3k9auUxQkM
przem8 Opublikowano 4 Stycznia 2018 Opublikowano 4 Stycznia 2018 (edytowane) Kontrolkę ciśnienia oleju może powodować uszkodzony napinacz łańcuszka rozrządu. Na jałowych jakie było ciśnienie na ciepłym? Główna przyczyna w tych silnikach tej kontrolki to zawalony smok olejowy. Ori napinacz w aso 2,5 tys. Zamienniki to loteria ale tysiaka trzeba przeznaczyć na komplet dobrych części jeśli byłby to napinacz... Edytowane 4 Stycznia 2018 przez przem8
9tomek5 Opublikowano 5 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2018 Na jałowym z tego co pamietam około 1,5 się wachalo
przem8 Opublikowano 5 Stycznia 2018 Opublikowano 5 Stycznia 2018 Ciśnienie wydaje się być w porządku. Jak jest dobrze rozgrzany silnik to słychać jakieś niepokojące dźwięki z okolic napinacza? Jak możesz to nagraj jeszcze raz filmik po odpaleniu na zimnym skupiając się głównie na napinaczu (tylna część głowicy).
9tomek5 Opublikowano 5 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2018 Na ciepłym nic nie słychać nagram ale dopiero we wtorek (praca)
9tomek5 Opublikowano 9 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2018 Temperatura wody miała około 70 stopni. Tu grzechocze trochę ale jak temperatura w układzie ma powyżej 90 to nic nie słychać
przem8 Opublikowano 10 Stycznia 2018 Opublikowano 10 Stycznia 2018 Tak jakby napinacz. Trzeba ściągnąć pokrywę zaworów i dokładniej się przyjrzeć. Przy okazji wymiany polecam czyszczenie smoka olejowego, aby mieć pewność, że z ciśnieniem oleju będzie ok w przyszłości. Kiedyś miałem przypadek grzechotania przy niskich obrotach ale zarówno na zimnym jak i na ciepłym silniku. Okazało się, że łańcuszek tarł o głowicę.
9tomek5 Opublikowano 11 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2018 Problem z kontrolką zażegnany Powód raczej standard w 1.8t zatkany smok a dla pewności wymieniona pompa olejowa na nową Dzięki wszystkim za pomoc Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się