Lindenwood71 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Opublikowano 8 Stycznia 2018 (edytowane) Hej, Niedawno kupiłem Audi A4 2.0TFSI quattro 122 tys mil. Zrobilem nim juz 3000 kilometrow. Wymienilem olej na 5w40 valvoline. Niestety auto ma wycieki wydaje mi sie ze z turbo. Bo zbiera sie dosc dlugo. Dodatkowo przy sciaganiu nogi z gazu w granicach 2200-2000 obr/min z okolica schowka slychac tak jakby pisk przez jakies 2 milisekundy. Dzisiaj mu na trasie troszeczke przycisnalem przez 100 kilometrow. I ten pisk pojawil sie po tym po tym przycisnieciu. Po dojechaniu do hotelu z ktorego zostalo mi jeszcze 800 km do celu. Z okolicy turbo lecial dym a silnik byl zapocony. Plus spod klawiatury wydawalo sie ze lekko przedostaje sie olej takze. Cala strona turbo jest zchlapana olejem. Nie jestem w stanie dokladnie okreslic co jest przyczyna zachlapania prawie calej prawej strony olejem. Otworzylem wlew oleju wylecial maly dymek zaraz po otwarciu (albo mialem zwidy bo jest pozno i ciemno) ale po chwili Juz nie lecial. Silnik chodzi rowno chodz brzmi troche za glosno prawie jak disel co mnie martwi. Na zimnym chodzi troche glosno ale jak sie rozgrzeje jest juz git. Nie wiem co powinienem zrobic. Sprobowac dojechac do celu i oddac auto natychmiastowo do mechanika? Czy raczej nie probowac chociaz nie jest mi to na reke. Bo musze jutro byc na miejscu. Edytowane 8 Stycznia 2018 przez Lindenwood71
HOLMATRO Opublikowano 8 Stycznia 2018 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Możliwa wadliwa odma. Dymek spod korka na ciepłym jest dopuszczalny, gorący olej tez paruje. Wadliwa odma wydmucha ci uszczelkę klawiatury i stad ten olej. Zaczął bym od tego. Pisk pewnie od syczącego powietrza i oleju w nieszczelności pokrywy.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się