Penzo_ Opublikowano 12 Stycznia 2018 Opublikowano 12 Stycznia 2018 witam auto po modyfikacjach a4 b7 avant quattro 2.0 tdi bpw fmic map 4bara turbo gtb2060vklr dp 3" pompki BJ hf120 walek sdi szklanki nowe panewki pompa vacum nowa w cholere sprawdzonych rzeczy a problem jest .... a mianowicie przy doladowaniu do 2 barów mozna normlanie wciskac pedal gazu do spodu i auto nie bd przerywac na 3 4 5 6 i biegu zakres przerywania od okolo 2600 do 3800 tobr natomiast gdy zada sie wieksze doladowanie wiadomo dlaczego ^^ wikesze niz 2 bary czyli przykladowo 2.5 bara to auto w zakresie wyzej wymienionym jak i biegi tak samo zaczyna przepulsowywac po obrotach wybadalem jedno wpialem sie w vacum pomiedzy n75 i gruszke turba i tam znalazlem problem nie do rozkminienia a mianowcie cops zmusza zaworek n75 do naglych ruchów skokow sztanga gruszki i dokladnie tak jak wystepuje przepulsowanie szarpanie silnikiem to tak samo rusza sie n75 n75 nowy robi to samo map4 bara tez nowy i to samo 40 róznych map i to samo ... pompa sprawdzona jest nowa bosch tez norma jest barak przeplywki dpf egr i klapy kaszacej sonda egt jest tlenu tez jest .... i teraz pytanie o co chodzi ? niby wszystko pomierzone i kazde parametry w normie ... logi podaje 011 zdublowany trzeba przesunac w dół do konkretu LOG-01-008-xxx-xxx.CSV LOG-01-010-xxx-xxx.CSV LOG-01-011-xxx-xxx.CSV LOG-01-023-xxx-xxx.CSV LOG-01-001-xxx-xxx.CSV LOG-01-003-xxx-xxx.CSV LOG-01-004-xxx-xxx.CSV LOG-01-007-xxx-xxx.CSV
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się