Skocz do zawartości
IGNOROWANY

długie odpalanie silnika 1.6 ANA a4 b5 2000 r


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witajcie mam pytanie 

jaka możne być przyczyna przy odpalaniu silnika 1.6 ANA a4 b5 2000 dzieje się tak na ciepłym raz na jakiś czas długo kreci i nie odpala wyłączę i włączę zapłon  zakręci i odpali 

Opublikowano

Sprawdź błędy na pewno coś pokaże .. może immo , może czujnik temp ... 

Opublikowano
20 godzin temu, Adrian1727 napisał:

Sprawdź błędy na pewno coś pokaże .. może immo , może czujnik temp ... 

błędów nie ma czujnik temperatury wymieniony bo wykazywać za wysoka temperaturę 

Opublikowano

U mnie podobny problem występuje z tym, że nie ma różnicy ciepły czy zimny i jest to nieregularnie choć ostatnio coraz częściej. Mechanik podłączał kompa i wyrzuciło błędy immobilizera, nic z tym nie robiłem. Podejrzewam jeszcze gaz, mogą nie trzymać wtryskiwacze gazu bo nalatałem już trochę na nich. Obecnie testuję auto: skończył się gaz, jeżdżę już tydzień na Pb i ani razu nie miałem problemu z zapalaniem. Jeżeli będzie tak dalej wymieniam wtryskiwacze LPG.

Tak apropo, ile spala Ci gazu w cyklu miejskim. U mnie jeżdżąc w miarę spokojnie 12,5 l/100km

Opublikowano
W dniu 23.01.2018 o 21:59, krzysiek_f napisał:

U mnie podobny problem występuje z tym, że nie ma różnicy ciepły czy zimny i jest to nieregularnie choć ostatnio coraz częściej. Mechanik podłączał kompa i wyrzuciło błędy immobilizera, nic z tym nie robiłem. Podejrzewam jeszcze gaz, mogą nie trzymać wtryskiwacze gazu bo nalatałem już trochę na nich. Obecnie testuję auto: skończył się gaz, jeżdżę już tydzień na Pb i ani razu nie miałem problemu z zapalaniem. Jeżeli będzie tak dalej wymieniam wtryskiwacze LPG.

Tak apropo, ile spala Ci gazu w cyklu miejskim. U mnie jeżdżąc w miarę spokojnie 12,5 l/100km

10 l/100 km mi nie przekracza w trasie miedzy 7 a 9 

Opublikowano
W dniu 23.01.2018 o 21:59, krzysiek_f napisał:

U mnie podobny problem występuje z tym, że nie ma różnicy ciepły czy zimny i jest to nieregularnie choć ostatnio coraz częściej. Mechanik podłączał kompa i wyrzuciło błędy immobilizera, nic z tym nie robiłem. Podejrzewam jeszcze gaz, mogą nie trzymać wtryskiwacze gazu bo nalatałem już trochę na nich. Obecnie testuję auto: skończył się gaz, jeżdżę już tydzień na Pb i ani razu nie miałem problemu z zapalaniem. Jeżeli będzie tak dalej wymieniam wtryskiwacze LPG.

Tak apropo, ile spala Ci gazu w cyklu miejskim. U mnie jeżdżąc w miarę spokojnie 12,5 l/100km

Tak jak pisałem problem tkwił w LPG. Jednak nie wtryskiwacze nie trzymały a reduktor przepuszczał. Wymieniłem reduktor i wszystko wróciło do normy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...