Jump to content
IGNORED

długie odpalanie silnika 1.6 ANA a4 b5 2000 r


Recommended Posts

Posted

witajcie mam pytanie 

jaka możne być przyczyna przy odpalaniu silnika 1.6 ANA a4 b5 2000 dzieje się tak na ciepłym raz na jakiś czas długo kreci i nie odpala wyłączę i włączę zapłon  zakręci i odpali 

Posted

Sprawdź błędy na pewno coś pokaże .. może immo , może czujnik temp ... 

Posted
20 godzin temu, Adrian1727 napisał:

Sprawdź błędy na pewno coś pokaże .. może immo , może czujnik temp ... 

błędów nie ma czujnik temperatury wymieniony bo wykazywać za wysoka temperaturę 

Posted

U mnie podobny problem występuje z tym, że nie ma różnicy ciepły czy zimny i jest to nieregularnie choć ostatnio coraz częściej. Mechanik podłączał kompa i wyrzuciło błędy immobilizera, nic z tym nie robiłem. Podejrzewam jeszcze gaz, mogą nie trzymać wtryskiwacze gazu bo nalatałem już trochę na nich. Obecnie testuję auto: skończył się gaz, jeżdżę już tydzień na Pb i ani razu nie miałem problemu z zapalaniem. Jeżeli będzie tak dalej wymieniam wtryskiwacze LPG.

Tak apropo, ile spala Ci gazu w cyklu miejskim. U mnie jeżdżąc w miarę spokojnie 12,5 l/100km

Posted
W dniu 23.01.2018 o 21:59, krzysiek_f napisał:

U mnie podobny problem występuje z tym, że nie ma różnicy ciepły czy zimny i jest to nieregularnie choć ostatnio coraz częściej. Mechanik podłączał kompa i wyrzuciło błędy immobilizera, nic z tym nie robiłem. Podejrzewam jeszcze gaz, mogą nie trzymać wtryskiwacze gazu bo nalatałem już trochę na nich. Obecnie testuję auto: skończył się gaz, jeżdżę już tydzień na Pb i ani razu nie miałem problemu z zapalaniem. Jeżeli będzie tak dalej wymieniam wtryskiwacze LPG.

Tak apropo, ile spala Ci gazu w cyklu miejskim. U mnie jeżdżąc w miarę spokojnie 12,5 l/100km

10 l/100 km mi nie przekracza w trasie miedzy 7 a 9 

  • 2 weeks later...
Posted
W dniu 23.01.2018 o 21:59, krzysiek_f napisał:

U mnie podobny problem występuje z tym, że nie ma różnicy ciepły czy zimny i jest to nieregularnie choć ostatnio coraz częściej. Mechanik podłączał kompa i wyrzuciło błędy immobilizera, nic z tym nie robiłem. Podejrzewam jeszcze gaz, mogą nie trzymać wtryskiwacze gazu bo nalatałem już trochę na nich. Obecnie testuję auto: skończył się gaz, jeżdżę już tydzień na Pb i ani razu nie miałem problemu z zapalaniem. Jeżeli będzie tak dalej wymieniam wtryskiwacze LPG.

Tak apropo, ile spala Ci gazu w cyklu miejskim. U mnie jeżdżąc w miarę spokojnie 12,5 l/100km

Tak jak pisałem problem tkwił w LPG. Jednak nie wtryskiwacze nie trzymały a reduktor przepuszczał. Wymieniłem reduktor i wszystko wróciło do normy.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...