kros79 Posted January 19, 2018 Posted January 19, 2018 witajcie mam pytanie jaka możne być przyczyna przy odpalaniu silnika 1.6 ANA a4 b5 2000 dzieje się tak na ciepłym raz na jakiś czas długo kreci i nie odpala wyłączę i włączę zapłon zakręci i odpali
Adrian1727 Posted January 20, 2018 Posted January 20, 2018 Sprawdź błędy na pewno coś pokaże .. może immo , może czujnik temp ...
kros79 Posted January 21, 2018 Author Posted January 21, 2018 20 godzin temu, Adrian1727 napisał: Sprawdź błędy na pewno coś pokaże .. może immo , może czujnik temp ... błędów nie ma czujnik temperatury wymieniony bo wykazywać za wysoka temperaturę
krzysiek_f Posted January 23, 2018 Posted January 23, 2018 U mnie podobny problem występuje z tym, że nie ma różnicy ciepły czy zimny i jest to nieregularnie choć ostatnio coraz częściej. Mechanik podłączał kompa i wyrzuciło błędy immobilizera, nic z tym nie robiłem. Podejrzewam jeszcze gaz, mogą nie trzymać wtryskiwacze gazu bo nalatałem już trochę na nich. Obecnie testuję auto: skończył się gaz, jeżdżę już tydzień na Pb i ani razu nie miałem problemu z zapalaniem. Jeżeli będzie tak dalej wymieniam wtryskiwacze LPG. Tak apropo, ile spala Ci gazu w cyklu miejskim. U mnie jeżdżąc w miarę spokojnie 12,5 l/100km
kros79 Posted January 30, 2018 Author Posted January 30, 2018 W dniu 23.01.2018 o 21:59, krzysiek_f napisał: U mnie podobny problem występuje z tym, że nie ma różnicy ciepły czy zimny i jest to nieregularnie choć ostatnio coraz częściej. Mechanik podłączał kompa i wyrzuciło błędy immobilizera, nic z tym nie robiłem. Podejrzewam jeszcze gaz, mogą nie trzymać wtryskiwacze gazu bo nalatałem już trochę na nich. Obecnie testuję auto: skończył się gaz, jeżdżę już tydzień na Pb i ani razu nie miałem problemu z zapalaniem. Jeżeli będzie tak dalej wymieniam wtryskiwacze LPG. Tak apropo, ile spala Ci gazu w cyklu miejskim. U mnie jeżdżąc w miarę spokojnie 12,5 l/100km 10 l/100 km mi nie przekracza w trasie miedzy 7 a 9
krzysiek_f Posted February 11, 2018 Posted February 11, 2018 W dniu 23.01.2018 o 21:59, krzysiek_f napisał: U mnie podobny problem występuje z tym, że nie ma różnicy ciepły czy zimny i jest to nieregularnie choć ostatnio coraz częściej. Mechanik podłączał kompa i wyrzuciło błędy immobilizera, nic z tym nie robiłem. Podejrzewam jeszcze gaz, mogą nie trzymać wtryskiwacze gazu bo nalatałem już trochę na nich. Obecnie testuję auto: skończył się gaz, jeżdżę już tydzień na Pb i ani razu nie miałem problemu z zapalaniem. Jeżeli będzie tak dalej wymieniam wtryskiwacze LPG. Tak apropo, ile spala Ci gazu w cyklu miejskim. U mnie jeżdżąc w miarę spokojnie 12,5 l/100km Tak jak pisałem problem tkwił w LPG. Jednak nie wtryskiwacze nie trzymały a reduktor przepuszczał. Wymieniłem reduktor i wszystko wróciło do normy.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now