mikeforce84 Posted January 24, 2018 Posted January 24, 2018 Witam. Do wiosny jeszcze trochę ale już trzeba myśleć o nowych kołach, tym bardziej kiedy dotychczasowe 15tki już zjeździłem i chciałbym zmienić na coś większego czyli 225/45/17 lub 235/40/18. Tylko nie chcę nic zmieniać w obecnym zawieszeniu BA. Interesują mnie felgi model Rotor. Najlepsze dla mnie byłyby 17tki ale słyszałem że nie występują w oryginale mimo iż widziałem już w wielu modelach audi. Natomiast nie wiem czy na 18tkach długo wytrzyma moje zawieszenie na naszych polskich drogach. Koledzy doradźcie co wybrać?
HOLMATRO Posted January 25, 2018 Posted January 25, 2018 Mam na sprzedaż org w dziale sprzedaż. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
PolaczeKAudi Posted January 31, 2018 Posted January 31, 2018 W dniu 25.01.2018 o 20:34, HOLMATRO napisał: Mam na sprzedaż org w dziale sprzedaż. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Szkoda że ori produkowane są od 19"?
HOLMATRO Posted January 31, 2018 Posted January 31, 2018 Avus ? Wejdź na stronę poczytaj Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
granatowy Posted February 1, 2018 Posted February 1, 2018 14 godzin temu, PolaczeKAudi napisał: Szkoda że ori produkowane są od 19"? 18" też są oryginalne - montowane były w A2 i chyba w A3. Jednak 19" to minimum dla felg Rotor jeżeli chodzi o wygląd. Jeżeli zawieszenie ma zostać seryjne to lepiej nie zakładać nić większego niż 17" bo większe będą słabo wyglądać.
HOLMATRO Posted February 2, 2018 Posted February 2, 2018 18" też są oryginalne - montowane były w A2 i chyba w A3. Jednak 19" to minimum dla felg Rotor jeżeli chodzi o wygląd. Jeżeli zawieszenie ma zostać seryjne to lepiej nie zakładać nić większego niż 17" bo większe będą słabo wyglądać. Tak jest, zrobi sie karoca straszna, dziury w nadkolach ze będziesz mógł dorabiać w piekarni rozwożąc bochenki w nich..Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
fanato124 Posted February 15, 2018 Posted February 15, 2018 Witam, dołączę się do tematu. Rozważam założenie do siebie rotorów 19" ET35 oponki 225/35/19 (ewentualnie 18") Chciałem się dowiedzieć jak by to wyglądało na samochodzie bo po tym wpisie trochę zwątpiłem: W dniu 2.02.2018 o 10:41, HOLMATRO napisał: W dniu 1.02.2018 o 12:35, granatowy napisał: 18" też są oryginalne - montowane były w A2 i chyba w A3. Jednak 19" to minimum dla felg Rotor jeżeli chodzi o wygląd. Jeżeli zawieszenie ma zostać seryjne to lepiej nie zakładać nić większego niż 17" bo większe będą słabo wyglądać. Tak jest, zrobi sie karoca straszna, dziury w nadkolach ze będziesz mógł dorabiać w piekarni rozwożąc bochenki w nich.. Kolega z tematu ma 1BA ja mam 1BE czyli niby -20mm więc może byłoby okej, jak sądzicie? Chciałbym uzyskać taki efekt:
HOLMATRO Posted February 15, 2018 Posted February 15, 2018 Wydaje mi sie ze na zdjęciu jest 1BV. Ale to S4, ciężki silnik 4.2 litra, moze inaczej sie układać auto. Nie chce wprowadzić w błąd, niech sie ktos inny wypowie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
fanato124 Posted February 15, 2018 Posted February 15, 2018 A jak z komfortem jazdy na 19? Strasznie odczuwalna różnica? Cały czas śmigam na 17
HOLMATRO Posted February 15, 2018 Posted February 15, 2018 Moim zdaniem nie odczujesz tego bardzo. Jeździłem 20, było ok ale szkoda rantów na moje miejsce zamieszkania, wskoczyłem na 18, miękko, fajnie, ale wracam do 19 bo to będzie optymalne.
fanato124 Posted February 15, 2018 Posted February 15, 2018 No to zaczynam szukanie 19 et35 jak będzie za wysoko to wrzucę sprężyny eibach -40 szczególnie, że nie lubię całkowitej gleby to powinno być ok
muunv Posted February 15, 2018 Posted February 15, 2018 No to zaczynam szukanie 19 et35 jak będzie za wysoko to wrzucę sprężyny eibach -40 szczególnie, że nie lubię całkowitej gleby to powinno być ok Mozesz zastosowac talerzyki od b5 i przod pojdzie w dol Tez bedzie dobrze wygladac. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
granatowy Posted February 15, 2018 Posted February 15, 2018 1 godzinę temu, fanato124 napisał: No to zaczynam szukanie 19 et35 jak będzie za wysoko to wrzucę sprężyny eibach -40 szczególnie, że nie lubię całkowitej gleby to powinno być ok Do 19" zdecydowanie trzeba obniżyć trochę więcej niż 20mm. 40mm będzie już OK szczególnie jak nie chcesz mocno obniżać. Zamiast sprężyn -40mm pomyśl od razu o gwincie - nie musisz od razu schodzić na sam dół.
fanato124 Posted February 15, 2018 Posted February 15, 2018 Poczytam, pomyśle i się zobaczy. Na początek kupie fele i jakieś oponki, potem przed sezonem się zobaczy. Dzięki za wskazówki:)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now