Skocz do zawartości

fanato124

Pasjonat
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O fanato124

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

867 wyświetleń profilu

Osiągnięcia fanato124

0

Reputacja

  1. Stare miałem już pożółknięte więc jest dużo lepiej No i wizualnie mega Aktualizacja z września
  2. Niby mało ale dla mnie odpycha się przyzwoicie, na razie nie planuje zwiększania mocy Co do obniżenia to raczej polecę po kosztach i dam talerzyki z b5 dopiero jak amorki będą się kończyć pomyślę nad gwintem. Elmo kluczyk się sprawuje ?
  3. Paczka dotarła, wszystko szybko i sprawnie, jak zawsze zresztą ?
  4. Troszkę czasu minęło i są kolejne zmiany Regeneracja magla, wymiana pompy wspomagania + przepłukanie układu. Zmiana lamp na BlackDepo: Wpadła wreszcie dokładka na dwie rury s-line i wydech z 2.0t: Dodatkowo polerka
  5. Chce się wyrobić do września więc luz, jakbyś mógł to podaj namiary na pw, wpadłbym na spota obgadać ale dzisiaj nie dam rady:/
  6. Panowie zakupiłem dokładkę s-line na dwa wydechy niestety nie szło znaleźć pod kolor. Może ktoś polecić gdzie mogę ją przemalować na LZ9W i z jakimi kosztami musiałbym się liczyć?
  7. Na majówce robiłem trochę serwisu wymienione: Olej + filtry Pompa wspomagania wraz z płynem i przepłukaniem układu (już jej nie słychach przy maksymalnym skręcie) Nie chodziła klima miałem uszkodzony przewód oraz skraplacz też już miał mikrouszkodzenia Przewód zakuty za 30zł Dodatkowo wymieniłem skraplacz (Nissensa) + osuszacz + sprawdzenie szczelności i nabicie. Walczę z małymi stukami przy ruszaniu kierownicą wymieniłem krzyżak (dalej to samo), pomyślałem dopiero po wymianie zdjąłem go założyłem klucz na element z którym łączy się krzyżak poruszałem i tam czuć stuki więc niepotrzebnie wymieniłem krzyżak. Po dalszej diagnozie doszedłem, że to drążki kierownicze, więc zakupiłem drążki, końcówki drążków i nowe osłony (standardowo dzięki Dzik). Jeszcze nie wymieniałem więc nie wiem czy pomoże Mam do was jeszcze pytanie po dłuższym postoju (w zimie po nocy to już masakra) mam zanik wspomagania dopiero po jakimś czasie zaczyna działać. Pierwszy pomysł pompa, wymieniłem nie pomogło, po przejrzeniu sporej ilości tematów padło na zaworek zwrotny w maglownicy ewentualnie cały magiel do regeneracji ale to zostawiam na koniec. Mógłby ktoś wstawić zdjęcie magla i zaznaczyć gdzie jest ten zaworek bo jakoś nie mogę go namierzyć Wyczyściłem też silniczki od sterowania klap, wreszcie klimatronik działa prawidłowo:)
  8. Powiem Ci, że są ok. Dość ciche jak robiłem trasę. Na razie wszystko mi w nich pasuje a i cena 2x mniejsza wiec moim zdaniem się opłaca. Chyba, że robisz dużo tras to pewnie pasowałoby wziąć coś lepszego. Z nowości zakupiłem zderzak dwururka niestety nie w kolor, ale tylko dokładka do malowania i zakładam do swojego
  9. Hammerite do malowania już kupiony tylko czeka na trochę wolnego. Większe heble wchodzą w grę ale to dopiero jak klocki i tarcze mi się skończą.
  10. Kolega z forum sprzedaje gotowe zawiasy z siłownikami, podmieniasz za swoje 15min roboty i gotowe https://a4-klub.pl/profile/22244-lukaszxxx/ Tylko jedna ważna sprawa zobacz czy klapa Ci odskakuje jak na pilocie przytrzymasz przycisk bagażnika. Mi np ze starym kluczykiem nie działało nie wiem czemu, dorobiłem sobie drugi kluczyk z b7 na tym już zaczęła mi odskakiwać klapa i zamykanie/otwieranie szyb z kluczyka też zaczęło działać. Nie wiem może po prostu mam coś ze starym kluczykiem. Ważna sprawa bo jak Ci nie odskoczy to i tak się nie otworzy pomimo zmiany zawiasów. Autko trochę brudne ale mam dwie fotki na nowych felach
  11. Pozdrawiam, lepiej późno niż wcale
  12. Sam oklejałem folia jakiś tani no name linku na pewno już nie znajdę. Powiem szczerzę, że pierwszy raz to robiłem i jakoś poszło trochę zabawy było z przednimi dekorami, ten od świateł to całkiem ciężko było okleić i po około dwóch latach już się trochę wytarł, reszta jak nowe. Ale zawsze można zrobić go na nowo bo koszt niewielki a foli jeszcze sporo zostało. Z przednimi było też trochę ciężej bo od razu paski ledowe tam wstawiałem i jak gdzieś od spodu nie przylegały to mi zasłaniały światło:) Ja kupiłem chyba 150x100 i zapewne jak wszystko by Ci poszło okej to 150x50 wystarczy ja wziąłem więcej dla pewności. Faktycznie tanie jak barszcz http://allegro.pl/galka-zmiany-biegow-audi-a3-8l-8p-a4-a6-c6-s-line-i6845841538.html#thumb/1 Tylko czy coś warte te zamienniki?
  13. W Lublinie dzisiaj śnieg więc do zmiany jeszcze trochę. Jak już na nich trochę pojeżdżę to zdam relację.
  14. Pomiary robione w lato około 30 stopni było, pewnie w normalnych warunkach pokazało by 160 parę:) Na razie nie planuje podnoszenia mocy może w przyszłości coś pomyślę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...