Jump to content
0
kamilcs

a4 b5 AJL 180 km quattro. LPG

Recommended Posts

Witam. 
jakie graty polecacie LPG do 1.8t ajl 180km i ile mniej więcej trzeba przeznaczyć PLN-ów 
(nie będę podnosił mocy silnika):P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elektronika

Stag Qbox

LpgTech224

Reduktor Ac czerwony lub Gold GT

Wtryski Barrcudy 130 lub jakis Hercules czy któreś z AC ale są ciut większe

Faro

Wielozawór Super lub za dopłatą Extra

Zawór gazowy Bfc na 8mm

Filtr lotny może być Alex lub jakiś innny z wkładem wymiennym.

 

Na tym Ci to ładnie zagra byle monter był dobry.

 

Można założyć jeszcze inny reduktor lub elektronikę ale nie ma potrzeby wymyślac jak te są ogólno dostępne i każdy to ogarnie.

 

Elektronika LpgTech jest łatwiejsza w obsłudze i strojeniu jeśli sam byś pózniej chciał dłubac, ale ma problemy z przelewaniem w zimie i czasem ciężko to ustawić, choć różnie zachowa się sterownik w różnych autach.

Kolejny problem LPGTecha to ich wskaźniki gazu, ja to przerabiałem i zakładałem od Staga, bo tamtego nie idzie ustawić aby pokazywał stan gazu poprawnie. Chyba że już to poprawili.

Poza tym jest ok.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

polece ci zmiane wtryskow pb na wieksze i przestrojenie, wtedy dopiero instalke lpg


Bez tytułu - Kopia.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co to niby ma mu zmienić? Teraz Lpg się nie da założyć?

Pisze przecież ze nie bedzie mocy podnosił.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W swoim Audi mam Reduktor Gold, wtryski Baracudy i Sterownik STAG Qmax, instalacja działa bardzo fajnie, jeździ się przyjemnie, nie spadku mocy, bardzo dobrze auto przyśpiesza. Jak wspomniał Magik123, musi być dobry monter. W w tym silniku jest sonda dwustanowa, więc na czas strojenia koniecznie zewnętrzny pomiar AFR. U mnie o tym zapomnieli i auto było mocno przelane, przy pełnym gazie AFR spadało aż na 9,5 i potrafił silnik szarpać. Chciałbym na tym zestawie w przyszłości zrobić 250KM ale obawiam się że nie wydoli, przy serii sprawuje się bardzo dobrze. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystkie silniki, szczególnie silniku turbodoładowane czy to Audi, czy Volvo powinny być strojone z sondą AFR, zewnętrzną czy też wbudowaną. Nie wiem jak ktoś chce silnik wystroić na same korekty, to mało precyzyjne. Jeszcze te 150KM to nie jakiś ogrom i silnik nie potrzebuje przy tym ogromnych dawek paliwa. Ale już w mocniejszych jednostkach jak 2.5 Turbo w Sabie, gdzie ori wtryski PB pracują już na granicy zapętlania, czy nawet w petli to już nie zabawa dla byle gazownika, bo tego nie ogarnie aby to dobrze pracowało i nie było strachu przed wyjaraniem tłoka czy zaworu.

Jakieś 1.8 125KM to se można na korekty ustawić, chociaż i tu powinno się robić zgodnie ze sztuką.

 

Co do Golda, ogólnie ten reduktor nie ogarnie stabilnie doładowanego silnika z mocami rzędu 250KM, wątpie czy on stabilnie będzie pracował przy 200KM. W N/A pewnie sobie poradzi ale w turbo to lipa. Chyba większość reduktorów KME nie koniecznie ładnie współpracuje w silniku doładowanym z uwagi na mocne pompowanie się przy CutOff. U mnie w serii w V40 pompował się do ponad 4 barów.

Gold GT jest o wiele stabilniejszy i bym powiedział że poprawiony. Nawet chyba AC czerwony jest stabilniejszy od Golda, mimo że na 250KM w Turbo się nie nadaje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...