Jump to content
IGNORED

a4 b5 AJL 180 km quattro. LPG


Recommended Posts

Posted

Witam. 
jakie graty polecacie LPG do 1.8t ajl 180km i ile mniej więcej trzeba przeznaczyć PLN-ów 
(nie będę podnosił mocy silnika):P

Posted

Elektronika

Stag Qbox

LpgTech224

Reduktor Ac czerwony lub Gold GT

Wtryski Barrcudy 130 lub jakis Hercules czy któreś z AC ale są ciut większe

Faro

Wielozawór Super lub za dopłatą Extra

Zawór gazowy Bfc na 8mm

Filtr lotny może być Alex lub jakiś innny z wkładem wymiennym.

 

Na tym Ci to ładnie zagra byle monter był dobry.

 

Można założyć jeszcze inny reduktor lub elektronikę ale nie ma potrzeby wymyślac jak te są ogólno dostępne i każdy to ogarnie.

 

Elektronika LpgTech jest łatwiejsza w obsłudze i strojeniu jeśli sam byś pózniej chciał dłubac, ale ma problemy z przelewaniem w zimie i czasem ciężko to ustawić, choć różnie zachowa się sterownik w różnych autach.

Kolejny problem LPGTecha to ich wskaźniki gazu, ja to przerabiałem i zakładałem od Staga, bo tamtego nie idzie ustawić aby pokazywał stan gazu poprawnie. Chyba że już to poprawili.

Poza tym jest ok.

 

  • Upvote 1
Posted

polece ci zmiane wtryskow pb na wieksze i przestrojenie, wtedy dopiero instalke lpg

Posted

A co to niby ma mu zmienić? Teraz Lpg się nie da założyć?

Pisze przecież ze nie bedzie mocy podnosił.

  • Upvote 1
  • 3 weeks later...
Posted

W swoim Audi mam Reduktor Gold, wtryski Baracudy i Sterownik STAG Qmax, instalacja działa bardzo fajnie, jeździ się przyjemnie, nie spadku mocy, bardzo dobrze auto przyśpiesza. Jak wspomniał Magik123, musi być dobry monter. W w tym silniku jest sonda dwustanowa, więc na czas strojenia koniecznie zewnętrzny pomiar AFR. U mnie o tym zapomnieli i auto było mocno przelane, przy pełnym gazie AFR spadało aż na 9,5 i potrafił silnik szarpać. Chciałbym na tym zestawie w przyszłości zrobić 250KM ale obawiam się że nie wydoli, przy serii sprawuje się bardzo dobrze. 

Posted

Wszystkie silniki, szczególnie silniku turbodoładowane czy to Audi, czy Volvo powinny być strojone z sondą AFR, zewnętrzną czy też wbudowaną. Nie wiem jak ktoś chce silnik wystroić na same korekty, to mało precyzyjne. Jeszcze te 150KM to nie jakiś ogrom i silnik nie potrzebuje przy tym ogromnych dawek paliwa. Ale już w mocniejszych jednostkach jak 2.5 Turbo w Sabie, gdzie ori wtryski PB pracują już na granicy zapętlania, czy nawet w petli to już nie zabawa dla byle gazownika, bo tego nie ogarnie aby to dobrze pracowało i nie było strachu przed wyjaraniem tłoka czy zaworu.

Jakieś 1.8 125KM to se można na korekty ustawić, chociaż i tu powinno się robić zgodnie ze sztuką.

 

Co do Golda, ogólnie ten reduktor nie ogarnie stabilnie doładowanego silnika z mocami rzędu 250KM, wątpie czy on stabilnie będzie pracował przy 200KM. W N/A pewnie sobie poradzi ale w turbo to lipa. Chyba większość reduktorów KME nie koniecznie ładnie współpracuje w silniku doładowanym z uwagi na mocne pompowanie się przy CutOff. U mnie w serii w V40 pompował się do ponad 4 barów.

Gold GT jest o wiele stabilniejszy i bym powiedział że poprawiony. Nawet chyba AC czerwony jest stabilniejszy od Golda, mimo że na 250KM w Turbo się nie nadaje.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...