Rafał1977 Posted January 25, 2018 Posted January 25, 2018 Witam.Mam odwieczny problem z wibracjami na karoserii mojego audi.Wymieniłem w samochodzie już chyba wszystko co tylko można:skrzynia,półosie, przeguby wewnętrzne,wszystkie poduszki pod skrzynią i mostem,dwie poduszki olejowe pod silnikiem,podporę wału wraz z jego wyważeniem,kompletne sprzęgło dwumasowe z LUKA,silnik pracuje bez zastrzeżeń;wymienione dwa wtryski na nowe gdyż nie domagały,reszta w bardzo dobrej kondycji,wymieniłem również przekładnie kierowniczą na nową bo stara była wyżarta i miała duży luz,koła były wyważane i zarówno na kołach letnich jak i zimowych nic się nie zmieniało.Podejrzewam źle zrobiony wał ale wykonawca zaprzecza.Jeżeli ktoś jest w stanie mi pomóc to proszę o każdą radę.Jestem z Wadowic.Jeżeli jest ktoś z okolicy kto jest użytkownikiem takiego modelu i jest skłonny użyczyć na próbę swojego wału bym mógł zweryfikować możliwość uszkodzenia lub złego jego zregenerowania byłbym dozgonnie wdzięczny.Jestem w stanie zrekompensować się finansowo.Oczywiście wszystko pod okiem wykwalifikowanego mechanika.Nr.kontaktowy 606271226 Pozdrawiam
Markiz88 Posted February 15, 2018 Posted February 15, 2018 Witam.Mam odwieczny problem z wibracjami na karoserii mojego audi.Wymieniłem w samochodzie już chyba wszystko co tylko można:skrzynia,półosie, przeguby wewnętrzne,wszystkie poduszki pod skrzynią i mostem,dwie poduszki olejowe pod silnikiem,podporę wału wraz z jego wyważeniem,kompletne sprzęgło dwumasowe z LUKA,silnik pracuje bez zastrzeżeń;wymienione dwa wtryski na nowe gdyż nie domagały,reszta w bardzo dobrej kondycji,wymieniłem również przekładnie kierowniczą na nową bo stara była wyżarta i miała duży luz,koła były wyważane i zarówno na kołach letnich jak i zimowych nic się nie zmieniało.Podejrzewam źle zrobiony wał ale wykonawca zaprzecza.Jeżeli ktoś jest w stanie mi pomóc to proszę o każdą radę.Jestem z Wadowic.Jeżeli jest ktoś z okolicy kto jest użytkownikiem takiego modelu i jest skłonny użyczyć na próbę swojego wału bym mógł zweryfikować możliwość uszkodzenia lub złego jego zregenerowania byłbym dozgonnie wdzięczny.Jestem w stanie zrekompensować się finansowo.Oczywiście wszystko pod okiem wykwalifikowanego mechanika.Nr.kontaktowy 606271226 PozdrawiamZnasz ju przyczynę tych drgań ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1
Rafał1977 Posted February 16, 2018 Author Posted February 16, 2018 Witam.Przyczyną na 99% jest wyrobiony wieloklin na wale napędowym ale to kolejny wydatek rzędu ok.1200 zł.Ale nie to jest problemem tylko problem z dostępnością tego elementu wału aby go wspawać.Szukam nadal używanego takiego wału ale to towar deficytowy.Jeżeli coś się zmieni w kwestii tych drgań niezwłocznie poinformuje.Pozdrawiam
Rafał1977 Posted May 13, 2018 Author Posted May 13, 2018 Witam.Wał wymieniłem na używkę w dobrym stanie i wibracje od 70km/h na godzinę znikła całkowicie.Czyli fachowcy od wałów z ul.Przewóz w Krakowie dali d*py i jeszcze się wypierali ze to nie jest wałem bo oni swoją robotę zrobili bardzo dobrze.Banda dziadów NIE POLECAM!!!!!!!!!!! Wibracje z którą walczę jednak nie zniknęła czyli 4,5,6 bieg przy wciśnięciu pedały gazu do podłogi w przedziale 1800-2500 obr/min buda dostaje dużych wibracji.Podejrzewałem tulei w tylnej belce i je wymieniłem. Efektem było że wibracje bardzo osłabły a na 4 biegu praktycznie znikły.Podejrzewam jeszcze tulei pod przednią kołyską bo przy ruszaniu i hamowania słychać jakieś dziwny stuk.Ale napiszę o efektach w późniejszym czasie bo mechanik zawalony robotą.
siaj Posted May 14, 2018 Posted May 14, 2018 Tez chwilowo walczę z wibracjami i tez 3.0 tdi aczkolwiek u mnie raczej winna jest podpora wału, krzywe tarcze i jajowate opony, mógłbyś sprawdzić lub powiedzieć mi czy twoj wał jak nim ruszasz osiowo, czyli do tyłu i przodu ma luz? Bo moj ma i to duży + podpora też jest dziwnie miękka, spokojnie jedną ręką bez jakiejś ogromnej siły mogę poruszać wałem. Wibracje są głównie na 3 i 5 biegu na niskich obrotach i lekkim gazie, po dodaniu gazu lub odpuszczeniu znikają.
MemberA4 Posted May 16, 2018 Posted May 16, 2018 W dniu 14.05.2018 o 18:59, siaj napisał: osiowo, czyli do tyłu i przodu ma luz? Bo moj ma i to duży to jest normalne ze możesz przesówać wał tył - przód
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now