Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TDI Prośba o analizę logów


sułek123

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym prosić was o pomoc w analizie logów dynamicznych. Niestety auto o które chodzi to nie Audi lecz Passat b6 2.0 TDI BKP. Od dwóch tygodni oczekuję na odpowiedz w tej sprawie na forum passata, lecz tam się nic nie dzieję ;/ Jako, że jestem też posiadaczem A4 B5 i często korzystałem z waszej pomocy na forum bez zastrzeżeń, postanowiłem zwrócić się do was również w tej sprawie. 

Tak jak wspominałem auto to passat b6 2.0 TDI BKP Problem jaki w nim występuje to przede wszystkim bardzo późno wstająca turbina ;/ Jeśli ktoś jest chętny rzucić okiem na te logi, będę wdzięczny:

http://vaglogi.pl/log-001_AxWWWs.html

http://vaglogi.pl/log-003_i6TZr6P.html

http://vaglogi.pl/log-004_kwJ8g5w.html

http://vaglogi.pl/log-008_wXH8v.html

http://vaglogi.pl/log-010_l6flk8.html

http://vaglogi.pl/log-011_bqx25.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę wolno narasta to ciśnienie rzeczywiście, według logów 5-6 sekund... Przydałby się wakuometr i sprawdzenie podciśnienia. Przejrzyj wężyki, może gdzieś jest zagięty, albo nieszczelny... Tam w tym silniku jest chyba do sterowania ten blok magnetyczny zaworów... może to szwankuje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok jutro postaram się sprawdzić, mam wakuometr tylko pytanie jakie powinno być podciśnienie na gruszce w tym silniku ???? -0,9 bara tak jak w AFN-ie???

Myślałem jeszcze o jakiejś nieszczelności w dolocie, ewentualnie o uszkodzonej przepływce. Nie znam się na tych logach na tyle, żeby określić czy coś jest nie tak z przepływką, ale jak porównuję inne logi to w tej kolumnie gdzie są wartości zadane przez ecu też jest coś nie tak bo wolno te wartości wstają ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MAF mierzy to, co zasysa sobie turbo... jak turbo wolno wstaje to i MAF też wolno narasta... ale zobacz sobie logi, że MAF jest proporcjonalny do ciśnienia uzyskiwanego przez turbo, więc przepływka jest dobra... 

Jak z DPF w tym aucie ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem to podciśnienie jeszcze dziś i na biegu jałowym jest -0,5 bara przy gruszce, natomiast nie mogę niestety uruchomić trybu BS w VCDS-ie (nie wiem czemu, ten przycisk jest nieaktywny) Ale udało mi się uruchomić test elementów wykonawczych i wtedy na wakuometrze cyklicznie zaczęło pojawiać się 0 i -0,6 bara. Domyślam się, że to za mało bo chyba powinno być minimum -0,8? Pytanie tylko czy w trybie BS wskazania nie były by lepsze biorąc pod uwagę fakt, że sterownik powinien wtedy podnieść obroty...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...