Sebqull Opublikowano 5 Lutego 2018 Opublikowano 5 Lutego 2018 http://vaglogi.pl/log-001_032_033_6iA82iW.html http://vaglogi.pl/log-002_115_118_tREe3.html http://vaglogi.pl/log-001_032_033_K4BiH.html http://vaglogi.pl/log-001_032_033_xV2M2pe.html dodam,że wyrzuciło błąd P1128 za uboga mieszanka ale na desce sie nie wyświetlił. Wiem że muszę dostroić LPG bo długoterminowa jest 17%. Zacząłem dłubać bo wydaje mi się trochę przy słaby i co mnie nie pokoi to co widać na logach - przepływomierz. Wskazał max 118 g/s. przy pr ponad 6 tys obr. Samochód seria 163 KM.
Łukasz13 Opublikowano 5 Lutego 2018 Opublikowano 5 Lutego 2018 Na czym robiłęś logi? Skasuj najpierw błędy i zrób na pb jeszcze raz.
Sebqull Opublikowano 5 Lutego 2018 Autor Opublikowano 5 Lutego 2018 Na benzynie 118 i 115 i 002 a reszta raz na benzynie i raz na gazie jeśli chodzi o gr 001 032 033 a statyczna tez na benzynie
Łukasz13 Opublikowano 5 Lutego 2018 Opublikowano 5 Lutego 2018 Najlepiej jednak zrób 002+033 i 003+020 po kasowaniu błędów na pb.
Sebqull Opublikowano 5 Lutego 2018 Autor Opublikowano 5 Lutego 2018 OK,ZARAZ kolega mi gaz wyreguluje i sprawdzi tez na benzynie. A co grupa 003 zawiera? 020 to chyba wypadanie zapłonów.....? Dynamicznie czy statycznie zrobić 003 i 020 ?
Sebqull Opublikowano 6 Lutego 2018 Autor Opublikowano 6 Lutego 2018 Przeczyściłem przepływkę i wszystko na gazie powariowało tzn korekcja długoterminowa na obrotach ponad 20 % i od razu błąd na desce. Ale już ustawiony i jest ok. Dodam że na biegu jałowym po przeczyszczeniu z 2,6 g/s na 2,9 g/s. Porobię jeszcze logi dynamiczne i zobacze czy coś sie zmieniło.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się