TheBesci4k Opublikowano 15 Lutego 2018 Opublikowano 15 Lutego 2018 Witam Mam problem z moją a4 1.8t quattro. Kupiłem auto od niby forumowicza w połowie września. Nie sprawiał rzadnych problemów prócz drobnych wymian po zakupie. No i tak sobie jeździłem. Zbliżała się wymiana oleju i już wtedy zaobserwowałem apetyt na olej + charakterystyczne kopcenie i zapach palonego oleju. Po wymianie oleju i filtrów problem nie zniknął, ba nawet zaczął narastać. Postanowiłem wlać ceramizer ze względu na sprzedaż jednak postanowiłem że auta nie sprzedaje lecz chcę dalej inwestować w niego. I kieruje do forumowiczów pytanie, zastanawiam się nad przekładką na ten sam 1.8t ANB. I czy jest szansa np. na inny 1.8t 180km albo ten 150km tylko inne oznaczenie. Co trzeba zrobić przy swapie na inny 1.8t? Jakie koszta wychodzą +/- ? I co jest bardziej opłacalne, naprawa pierścieni (prawdopodobna przyczyna kopcenia) czy wspomniany wcześniej swap? W razie gdy jest już podobny temat to sorry za powielanie i prosze o odesłanie. Pozdro ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się