Fmik89 Opublikowano 24 Lutego 2018 Opublikowano 24 Lutego 2018 Witam, Auto straciło moc ( przyśpieszało równo bez szarpnięć ale powoli ), zapalił się check na desce, po podpięciu pod kompa wyrzucił błąd 17963 - Ciśnienie doładowania - przekroczona górna granica regulacji. Po skasowaniu błędu auto odżyło ( dostało mocniejsze kopyto niż zwykle miało ) na jakiś tydzień i znowu brak mocy i ten błąd. Wymieniłem N75 i na testach zauważyłem, że turbo bardzo mocno przeładowuje zadane 0.6, a ciśnienie dochodziło do 0.9, 1.2 w zależności od wciśnięcia gazu ( przyśpiesza w tedy bardzo dynamicznie, bez żadnych szarpnięć ) i po jakiś 15 min jazdy znowu błąd 17963 i brak mocy. Gdzie szukać problemu ?
Łukasz13 Opublikowano 4 Marca 2018 Opublikowano 4 Marca 2018 Jesli robiłeś logi to wrzuć do oceny, jesli nie to zrób, jesli turbo przeładowuje to znaczy ze jest problem z regulacja ciśnienia czyli n75 i pochodne czyli wężyki od niego, szczelność dolotu.
Fmik89 Opublikowano 11 Marca 2018 Autor Opublikowano 11 Marca 2018 W dniu 4.03.2018 o 20:25, Łukasz13 napisał: Jesli robiłeś logi to wrzuć do oceny, jesli nie to zrób, jesli turbo przeładowuje to znaczy ze jest problem z regulacja ciśnienia czyli n75 i pochodne czyli wężyki od niego, szczelność dolotu. Dzięki. Problem rozwiązany, przyczyną był pęknięty 1 wężyk od n75.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się