Skocz do zawartości

Fmik89

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Fmik89

Informacje

  • Imię
    Filip
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AWT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

395 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Fmik89

0

Reputacja

  1. Latem drugi bieg wentylatora klimatyzacji uruchamia się bardzo szybko jeśli na dworze jest bardzo gorąco, na pewno nie przy 105 - 110. Wiem, że 99 stopni to nic nadzwyczajnego ale temperatura się nie zatrzymuje, tylko idzie cały czas do góry, po około 30 - 50 min w korku przy 35 stopniach na zewnątrz podejrzewam, że zagotuje płyn. A to chyba nie jest już normalne ? Gdy wskazówka jest już bardzo mocno wychylona przestaje działać też klimatyzacja. Przez ostatnie 5 lat jak mam to auto, to bez względu na temperaturę na zewnątrz uruchomione auto zawsze trzymało równo 90 stopni na blacie i klima chłodziła przez cały czas, nawet jak i 2 godziny stało w korku. Rozumiem, że termostat otwiera duży obieg w tym aucie od 87 i pełne otwarcie osiąga przy 102 ? Czy może być tak że przy tych 99 - 102 kiedy powinno nastąpić pełne otwarcie, termostat się przycina i duży obieg nie jest w pełni otwarty, stąd wisko nie daje utrzymać temperatury w normie ?
  2. Mam problem z temperaturą w 1.8T AWT w korkach. Jeżeli na dworze temperatura przekracza 30stopni to stojąc w korku ponad 10 minut wskazówka zaczyna wychylać się ponad 90stopni, na klimatroniku zaczyna rosnąć powyżej 99stopni ( jeżeli nic nie zrobię to temp będzie rosnąc bez końca ). Wystarczy, że otworzę maskę lub ruszę i przejadę kawałek tak żeby pęd powietrza chłodził przód i temperatura wraca do normy. Problem występuje tylko przy obecnych bardzo dużych temperaturach zewnętrznych w dużych korkach - stanie powyżej 10 minut. Podczas jazdy w mieście, na autostradzie temperatura na klimatroniku ( 49 kanał ) pokazuje 90 - 92 stopnie stabilnie, w korkach gdy na dworze chłodniej ( około 20 - 25 stopni ) 94 - 98 stopni. Wymieniłem wiskozę oraz umyłem chłodnicę ( była trochę brudna - liście, kurz itd ) - te zabiegi pomogły, temperatura dłużej mieści się w normie, aczkolwiek problem występuje nadal. Płyn chłodniczy świeży, czysty, poziom prawidłowy nic nie ubywa. W zeszłym roku wymieniona pompa wody, termostat jakieś 5 lat temu. Wentylator klimatyzacji działa prawidłowo i uruchamia drugi bieg. Gdzie może leżeć problem ?
  3. Witam, problem dotyczy audi a4 b5 2000r avant, auto podczas mocnego hamowania zachowuje się prawidłowo, nic nie hałasuje, nie ściąga. Problem jest przy delikatnym / średnim przyhamowaniu przy dużej prędkości autostradowej powyżej 100 km/h. Przy delikatnym dotknięciu hamulca auto ściąga na prawo, po czym przestaje i hamuje równo, rzuca autem na prawo i czuć to wyraźnie w środku. Podczas normalnej jazdy auto jedzie idealnie prosto. Wymieniłem klocki, przewody elastyczne, płyn hamulcowy, układ został odpowietrzony 2 razy, wymienione zostały tłoczki i gumki w zaciskach, tuleje w ' bananach ', sprawdzone luzy w zawieszeniu - brak, sprawdzona geometria auta, ciśnienie w oponach, opony nowe tegoroczne. Na rolkach różnica w sile hamowania przy wciśniętym do końca pedale to z przodu 6 % ( prawe koło hamuje mocniej ) z tyłu 1 % . Przy delikatnym naciskaniu widać na ekranie że prawe koło zaczyna hamować szybciej i mocniej, pod koniec się to wyrównuje. Skończyły mi się pomysły co może być jeszcze nie tak. Macie jakieś sugestie ?
  4. Witam, wycieraczki ogólnie po włączeniu pracują prawidłowo - cicho i dynamicznie na wszystkich trybach. Problem jest po ich wyłączeniu - manetka na 0 i słychać podwójne cyknięcie przekaźnika i włączają się z powrotem i tak kilka razy ( za każdym razem charakterystycznie słychać podwójnie przekaźnik ), aż w końcu przekaźnik cyknie raz i wycieraczki się wyłączają. Czasami jak tak świrują to zatrzymują się w losowym miejscu, lub włączają się wraz z przekręceniem stacyjki. Wymieniłem przekaźnik podajże 603 pod kierownicą ale nic się nie zmieniło. Gdzie szukać problemu ? Pozdrawiam
  5. Używka boscha, o tych samych numerach. Wymieniałem bo był błąd mieszanki, mój za mało mierzył, w porywach 100 g/s.
  6. Witam, od 3 lat borykam się z problemem delikatnego przerywania na trasie oraz sporadycznych drgawek na wolnych obrotach. Generalnie auto jeździ, przyśpiesza bardzo ładnie. Ale po dłuższej jeździe np autostradą z prędkością stałą 140 - 150 km/h, jak się jedzie na 3 / 4 biegu z obrotami 2 - 2.5k silnik delikatnie się trzęsie i po dodaniu gazu na ułamek sekund przerywa i jedzie dalej normalnie, jadąc ze stałą prędkością na 3 biegu przy około 2000rpm silnik bardzo delikatnie ale jednak drga . Objawy występujące tylko na trasie i to nie zawsze. Czasami też podczas stygnięcia silnika, odpaleniu go po 2h postoju ( temp na blacie około 70C ) na wolnych obrotach czuć delikatne jakby wypadanie zapłonów, dodanie gazu rozwiązuje problem. Przez ten czas wymienione: świece, przepływomierz, dv, tip, n75, zaworek odpowietrzający w odmie, lambda, cewki po akcji serwisowej, usunięty katalizator. Błędy jakie wyrzuca od czasu do czasu to: 17522 - Regulacja lambda strona 2 - podgrzewanie za wysokie - auto ma DP, i na razie nieusuniętą 2 sondę - raczej to nie ma wpływu ? 16795 - Wtrysk dodatkowego powietrza nieprawidłowy przepływ Logi: http://vaglogi.pl/log-115_118_J5MZ2.html http://vaglogi.pl/log-003_020_93718K.html http://vaglogi.pl/log-002_033_6432i.html Gdzie może leżeć problem ?
  7. Fmik89

    Błąd 17963, 1.8T AWT

    Dzięki. Problem rozwiązany, przyczyną był pęknięty 1 wężyk od n75.
  8. Witam, Auto straciło moc ( przyśpieszało równo bez szarpnięć ale powoli ), zapalił się check na desce, po podpięciu pod kompa wyrzucił błąd 17963 - Ciśnienie doładowania - przekroczona górna granica regulacji. Po skasowaniu błędu auto odżyło ( dostało mocniejsze kopyto niż zwykle miało ) na jakiś tydzień i znowu brak mocy i ten błąd. Wymieniłem N75 i na testach zauważyłem, że turbo bardzo mocno przeładowuje zadane 0.6, a ciśnienie dochodziło do 0.9, 1.2 w zależności od wciśnięcia gazu ( przyśpiesza w tedy bardzo dynamicznie, bez żadnych szarpnięć ) i po jakiś 15 min jazdy znowu błąd 17963 i brak mocy. Gdzie szukać problemu ?
  9. Witam, u siebie mam podobne objawy b5 2000r AWT i chciałem zakupić taki zaworek. Czy ktoś mógłby wskazać na tych zdjęciach która to dokładnie część http://www.partsbase.org/parts/aud-06a103213f/Czy chodzi o 6 czyli 035103245A breather valve ? Dzięki.
  10. Fmik89

    Pranie aut Wrocław

    Pranie zaliczone Szybko i profesjonalnie polecam ; )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...