Jump to content
0
Kovalesko

Drgania po otwarciu korka od oleju. Jestem przy kupnie.

Recommended Posts

Witam,

zwracam się z wielką prośbą o zdiagnozowanie problemu lub wyprowadzenie mnie z błędu. Na dniach chcę kupić autko i mam mały(lub duży) problem.. 

Mianowicie byłem dziś oglądać autko i wszystko jest ogólnie spoko ale zaniepokoiły mnie 2 rzeczy.. 

1. Silnik pracuje równiutko i cicho, lecz gdy otworze korek od wlewu oleju to samochód nagle zaczyna się trząść a silnikiem buja na każdą stronę.. Dodatkowo słychać "klekot" po otwarciu jak na tym filmiku(może ten typ tak ma?):

 

A z pod korka wylatuje powietrze tak jakby robiło się podciśnienie na korek..( to może być prawdopodobnie pęknięta membrana w odmie) lecz to tylko moje przypuszczenie.

 

2. Tutaj pytanie czy jeśli jest autko na biegu jałowym i mu depnę to obroty wchodzą tylko na 4 tys, nie dochodzą tyle ile tarcza dała.. Czy w tych samochodach jest jakaś blokada czy to jest jakiś problem i może się wiązać z tym klekotem i nierówną pracą po otwarciu?? Oczywiście obroty dochodzą do max 4 tys niezależnie czy korek odkręcony czy nie.

 

Chciałbym kupić w tym tygodniu lecz te 2 problemy mnie dręczą.

Z góry dziękuje za pomoc.
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Kovalesko napisał:

Witam,

zwracam się z wielką prośbą o zdiagnozowanie problemu lub wyprowadzenie mnie z błędu. Na dniach chcę kupić autko i mam mały(lub duży) problem.. 

Mianowicie byłem dziś oglądać autko i wszystko jest ogólnie spoko ale zaniepokoiły mnie 2 rzeczy.. 

1. Silnik pracuje równiutko i cicho, lecz gdy otworze korek od wlewu oleju to samochód nagle zaczyna się trząść a silnikiem buja na każdą stronę.. Dodatkowo słychać "klekot" po otwarciu jak na tym filmiku(może ten typ tak ma?):

 

A z pod korka wylatuje powietrze tak jakby robiło się podciśnienie na korek..( to może być prawdopodobnie pęknięta membrana w odmie) lecz to tylko moje przypuszczenie.

 

2. Tutaj pytanie czy jeśli jest autko na biegu jałowym i mu depnę to obroty wchodzą tylko na 4 tys, nie dochodzą tyle ile tarcza dała.. Czy w tych samochodach jest jakaś blokada czy to jest jakiś problem i może się wiązać z tym klekotem i nierówną pracą po otwarciu?? Oczywiście obroty dochodzą do max 4 tys niezależnie czy korek odkręcony czy nie.

 

Chciałbym kupić w tym tygodniu lecz te 2 problemy mnie dręczą.

Z góry dziękuje za pomoc.
 

 

Podcisnienie w silniku to rzecz normalna i jest ok. Ograniczenie do 4tys to standart i na biegu jalowym i na sprzegle wiec tez ok. A jak z poborem oleju i rozrzadem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osoba sprzedająca powiedziała mi, że robiła dolewkę 0,5l na ok. 2,5k - 3k przejechane. Więc wydaje mi się, że na ten typ jest chyba w miarę dopuszczalne? Serwisowany cały czas w ASO wraz z fakturami 1 właściciel. co 20k tys robiony przegląd z tego co tam widziałem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...