Jump to content
0
nowincjusz

1.8T AVJ Prośba o analize logów statycznych i dynamicznych

Recommended Posts

Witam.Auto A4 B6 1.8T AVJ dlubniete na 180km(okolo, tak mowil poprzedni wlasciciel) PB + LPG. Ostatnio zaswiecil sie check. Po podpieciu auta pod kompa pokazalo mi takie bledy:

16804-Katalizator, bank 1 - niski próg sprawnosci

17536-Dlugoterminowa adaptacja skladu mieszanki 1- mieszanka uboga

16712-Czujnik detonacji 1, bank 1 lub obwód - wysokie napiecie

wykasowalem bledy i wyczytalem ze trzeba zrobic logi(pierwszy raz):

Dynamiczne LPG:

Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_g9P4U4.html
Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_t4NRs3.html
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_TcHCu.html

Dyanmiczne PB:

Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_gao2p8.html
Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_mvp8F.html
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_5u0Zp4r.html

Statyczne PB:

Grupy 001, 032: http://vaglogi.pl/log-001_032_HIP5Ck4.html

Prosze o podpowiedz co moze byc nie tak. Pozdrawiam

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdź szczelność dolotu, jak szczelne to przepływomierz raczej do wymiany. Turbo ok. Po wszystkim zapewne gaz do porządnego wystrojenia.

Na lpg niebezpiecznie duże spalanie stukowe, na pb lepiej.

Edited by przem8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...